FANDOM

Ian to postać z regionu Kalos, pojawiająca się w odcinku Pogoń w czasie wyścigów Rhyhornów!.

Historia

Ian jest jeźdźcem Rhyhornów, który ściga się z numerem 5. Był jednym z jeźdźców, którzy prawie stratowali Asha i jego przyjaciół, kiedy ci byli w drodze do Wsi Odyseja, ponieważ brał udział w trwającym wyścigu. Później był w czołówce, gdy Ash, Clemont, Bonnie i Serena dotarli do punktu początkowego toru wyścigowego w wiosce.

Później, gdy Ash postanowił samodzielnie uczestniczyć w wyścigu, Ian również wziął w nim udział. Podczas wyścigu on i pozostali zawodnicy zostali zaatakowani przez Zespół R i złapani w sieć. Jego Rhyhorn i wszystkie inne Pokémony zostały skradzione przez złoczyńców, ale z pomocą Asha i jego przyjaciół wszyscy zawodnicy i ich Rhyhorny zostali uwolnieni. Potem Rhyhorn Iana przyłączył się do pokonania Zespołu R i zjednoczył się ze swoim trenerem.

Pokémony

Przy sobie

Rhyhorn
EP811 Ian
Rhyhorn jest partnerem Iana w wyścigach. Podczas jednego z wyścigów Ian i wszyscy pozostali zawodnicy zostali zaatakowani przez Zespół R, po czym Rhyhorn, wraz z innymi Pokémonami, został porwany. Z pomocą Asha i jego przyjaciół Rhyhorn Iana i wszystkie inne Rhyhorny zostały uwolnione. Potem Rhyhorn Iana przyłączył się do pokonania Zespołu R i zjednoczył się ze swoim trenerem.
Debiut Pogoń w czasie wyścigów Rhyhornów!

Ciekawostki