FANDOM

Ian XY007.png

Ian

Ian (Jap.: イシズカ Ishizuka) jest drugoplanową postacią dnia, który pojawił się w Pogoń w czasie wyścigów Rhyhornów!. Jest jeźdźcem Rhyhornów, który ściga się z numerem 5. Był jednym z zawodników na Rhyhornie i prawie stratował Asha i jego przyjaciół, gdy szli do Wsi Odyseja, ponieważ brał udział w trwającym wyścigu. Później był w czołówce, gdy Ash, Clemont, Bonnie i Serena rzeczywiście dotarli do punktu początkowego toru wyścigowego we Wsi Odyseja.

Później, gdy Ash postanowił samodzielnie uczestniczyć w wyścigu, Ian również wziął udział w nim. Podczas wyścigu on i pozostali zawodnicy zostali zaatakowani przez Zespół R i zostali złowieni w sieć. Jego Rhyhorn i wszystkie inne Rhyhorny zostały skradzione przez Zespół, ale z pomocą Asha i jego przyjaciół, zawodników, a także ich Rhyhornów zostałli uwolnieni. Rhyhorn następnie przystąpił do wystrzelenie Zespołu R, po czym Ian bardziej związał się ze swoim Rhyhornem.

Pokémony

Rhyhorn
Ian XY007.png Rhyhorn jest partnerem Iana w wyścigach Rhyhornów. Podczas wyścigu, Ian i wszyscy pozostali zawodnicy zostali zaatakowani przez Zespół R, po czym wraz z iinymi Rhyhornami został porwany. Z pomocą Asha i jego przyjaciół, Rhyhorn Iana i wszystkich innych Rhyhorny zostały uwolnione. Rhyhorn iana następnie wystrzelił Zespół R wraz z innymi Rhyhornam. po tym, Ian bardziej związał się ze swoim Rhyhornem.

Ataki Rhyhorna są nieznane.

Debiut: Pogoń w czasie wyścigów Rhyhornów!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki