FANDOM

Hydreigon (jap.サザンドラ Sazandora) -  Pseudo-legendarny Pokémon typu Mrok Smok wprowadzony w generacji V.

Biologia

Fizjologia

Hydreigon to trójgłowy, drakoński Pokémon z sześcioma cienkimi czarnymi skrzydłami, z których każdy kończy się dwoma punktami na grzbiecie. Ma kołnierz w kolorze fuksji na szyi, który otacza jej głowę. Główna głowa jest ciemnoniebieska i ma czarne oczy ze źrenicami koloru fuksji. Dwie ręce są czarne, a każda z nich ma głowę; są one podobnie niebieskie z czarnymi oczami z wewnątrz małymi kołnierzami w kolorze fuksji. Jego brzuch ma dwa paski w kolorze fuksji, a jego stopy wydają się zanikać, nie mając pazurów ani zdefiniowanych podeszew i dwóch lub trzech małych palców u nóg. Ogon ma również fuksjowy pasek i kończy się czarną kępką. Hydreigon jest brutalnym, niszczycielskim Pokémonem. Zaatakuje wszystko, co się rusza, określając go jako wroga. Jego głowy mogą konsrfumować wszystko.

Zachowanie

Uważa się, że Hydreigon jest brutalnym Pokémonem, który pożera i niszczy wszystko, co widzi. Jednak wydaje się być nieszkodliwy i lojalny, gdy jest wychowywany i posiadany przez wykwalifikowanego trenera. Jak widać w anime, pozwoli to trenerowi na jazdę na plecach i latanie. W Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity Hydreigon jest mądrym i bardzo dobrym Pokémonem, który reprezentuje i ucieleśnia Głos Życia; jest niesamowicie ekscentryczny i będzie pomagał bohaterowi w całej grze.

Ciekawostki

Etymologia

Angielska nazwa skłania się do wyrażenia Hydra; mitologicznego, wielogłowego potwora z greckiej mitologii. Druga część nazwy Hydreigon pochodzi od angielskiego słowa Dragon, które oczywiście oznacza Smok.