Fandom

Pokémon Wiki

Houndoom Harrisona

3057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Houndoom Harrisona
ヅキのヘルガー Hazuki's Hellgar
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Harrison
Obecna lokalizacja Z Harrisonem
Historia
Debiut Wyprawa po Sneasela
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Houndoom Harrisona jest pierwszym ujawnionym Pokémonem Harrisona.

Historia

Houndoom po raz pierwszy pojawił się w odcinku Wyprawa po Sneasela, idąc obok trenera. Słuchał historii o płomieniu Ho-Oha i dołączył do Harrisona i innch, kiedy wszedli na terytorium Sneasela. Walczył z Machopem, odpierając go Miotaczem Płomieni. Na drugiej próbie, walczył u boku Phanpy'ego przeciwko Machopowi i Machoke'owi, gdzie, używając Tarana, zrzucił ich ze wzgórza. Okazało się chętnym do walki ze Sneaselem, ale Harrison zdecydował się użyć Blazikena.

Plik:Harrison and Houndoom.png
Podczas bitwy Harrisona z Ashem w odcinku Igranie z ogniem!, Houndoom był użyty jako piąty Pokémon. Walczył ze Snorlaxem, który, przy niewielkim wysiłku, pokonał Hypno i Steelixa. Okazał się być bardzo silnym, używając Kontry do odwrócenia Hiper Promienia z powrotem na Snorlaxa z podwójną siłą, pokonując go jednym uderzeniem.

Następnie walczył z Bayleef Asha, gdzie miał znaczną przewagę typu paląc Miotaczem Płomieni Ostry Liść. Jednak Bayleef sprytnie wykorzystywała Dzikie Pnącza na pysku Houndooma i uniemożliwiła mu używanie Miotacza Płomieni i Gryzienia. Bayleef rzuciła Houndooma na ziemię i przygniotła go, eliminując go z meczu.

Był ostatni raz widziany w walce z Rhyhornem Jona Dicksona, gdzie przegrał. Jako finałowy Pokémon Harrisona, przegrana Houndooma wywołała eliminację Harrisona z turnieju.

Ruchy

Houndoom używa Tarana Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Miotacz Płomieni Wyprawa po Sneasela
Taran Wyprawa po Sneasela
Kontra Igranie z ogniem!
Gryzienie Igranie z ogniem!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki