Fandom

Pokémon Wiki

Horsea Misty

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Horsea Misty
カスミのタッツー Kasumi's Tattu
FileMisty Horsea.png
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Misty
Miejsce złapania Porta Vista
Obecna lokalizacja Z Misty
Historia
Debiut Tentacool i Tentacruel
Złapany w Tentacool i Tentacruel
116MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Horsea Misty był czwartym Pokémonem złapanym przez Misty w Kanto.

Historia

W Porta Vista, Brock, Ash i Misty starali się powrócić na ląd, kiedy Misty zauważyła w pobliżu wybrzeża rannego Horsea. Konik morski ostrzegał grupę atramentem, ale oni tego nie rozumieli.

Później grupa dowiedziała się, że kobieta o imieniu Nastina próbowała zbudować podwodny ośrodek w lokalnej rafie, a jej pracownicy byli atakowani przez wiele Tentacoolów. Dziwny łańcuch wydarzeń doprowadził do ataku przez gigantycznego Tentacruela, który był zły na ludzi przez wyburzenie rafy. Prośba Horsea i Misty uratowała miasto i Horsea następnie dołączyła do zespołu Misty.

Znacznie później, pod koniec przygód w Kanto, Horsea czuł się źle, ponieważ Misty nie pozwalała mu długo pływać, aby uzyskać jakiekolwiek ćwiczenia. Bez oceanu w pobliżu, Misty postanowiła zabrać go do domu w Azurii, gdzie mógłby grać i pływać w wielu akwariach. Po wzięciu udziału w balecie wodnym, Misty zostawiła Horsea i jej Starmie pod opieką jej sióstr.

Później Misty odebrała Horsea i Starmie, gdy jej podróż w Johto została ukończona i stała się Liderką Sali Azurii.

Horsea, jak Goldeen, ma problemy z funkcjonowaniem na ziemi, więc nie był często używany w przygodach Misty. Jednak, gdy był stosowany, miał skłonności do bycia bardzo zaradnym.

Pojawił się też w odcinkach specjalnych.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki