FANDOM

Horsea
タッツー Tattu
Kangaskhan Seadra
Horsea.jpg
Numer narodowy 116
Typ Woda
Gatunek Pokémon Smok
Waga 8.0kg
Wzrost 0.4m
Płeć ♂50%♀50%

Horsea to Pokeon typu Wodnego wprowadzony w generacji I.Ewoluuję w Seadrę.

Biologia

Fizjologia

Horsea jest niewielkim, morskim pokemonem błękitnego koloru. Jego ciało pokrywają liczne i bardzo drobne łuski. Na jego grzbiecie znajduje się niewielkich rozmiaów pojedyczna płetwa umożliwiająca mu precyzyjne, lecz powolne poruszanie się w wodzie. Oczy Horsea są najczęściej koloru czerwonego, chociaż stwierdzono występowanie osobników o oczach zielonych lub nawet żółtych. Na głowie pokemona, po obu jej stronach znajdują się 3 wypustki przypominające rogi. Horsea posiada również długi ogon, który podczas pływania jest zawinięty na końcu i wykorzystywany jako przeciwwaga.

Horsea jest pospolitym pokemonem mórz i oceanów. Niektóre z nich docierają także do ujść rzek, gdzie przy brzegach polują na owady za pomocą strumieni wody wystrzeliwanych z pyszczka. Podczas sztormów i niepogody osiadają na dnie, gdzie przyczepiają się za pomocą ogona do koralowców oraz kamieni. W ten sposób zapadają także w sen. W przypadku zagrożenia, wystrzeliwują chmurę tuszu pozwalającą im na ucieczkę oraz zdezorientowanie przeciwnika. Tworzą liczebne kolonie na wielu rafach koralowych. W praktyce trenerskiej, horsea są ufnymi i oddanymi pokemonami o łagodnym usposobieniu.

Zdolności

Zdolnościami Horsea sa Swift Swim oraz Sniper,natomiast jej ukryta zdolność to Damp.
FileMisty Horsea.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki