Fandom

Pokémon Wiki

Horsea

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Horsea
タッツー Tattu
Kangaskhan Seadra
Horsea.jpg
Numer narodowy 116
Typ Woda
Gatunek Pokémon Smok
Waga 8.0kg
Wzrost 0.4m
Płeć ♂50%♀50%

Horsea to Pokeon typu Wodnego wprowadzony w generacji I.Ewoluuję w Seadrę.

Biologia

Fizjologia

Horsea jest niewielkim, morskim pokemonem błękitnego koloru. Jego ciało pokrywają liczne i bardzo drobne łuski. Na jego grzbiecie znajduje się niewielkich rozmiaów pojedyczna płetwa umożliwiająca mu precyzyjne, lecz powolne poruszanie się w wodzie. Oczy Horsea są najczęściej koloru czerwonego, chociaż stwierdzono występowanie osobników o oczach zielonych lub nawet żółtych. Na głowie pokemona, po obu jej stronach znajdują się 3 wypustki przypominające rogi. Horsea posiada również długi ogon, który podczas pływania jest zawinięty na końcu i wykorzystywany jako przeciwwaga.

Horsea jest pospolitym pokemonem mórz i oceanów. Niektóre z nich docierają także do ujść rzek, gdzie przy brzegach polują na owady za pomocą strumieni wody wystrzeliwanych z pyszczka. Podczas sztormów i niepogody osiadają na dnie, gdzie przyczepiają się za pomocą ogona do koralowców oraz kamieni. W ten sposób zapadają także w sen. W przypadku zagrożenia, wystrzeliwują chmurę tuszu pozwalającą im na ucieczkę oraz zdezorientowanie przeciwnika. Tworzą liczebne kolonie na wielu rafach koralowych. W praktyce trenerskiej, horsea są ufnymi i oddanymi pokemonami o łagodnym usposobieniu.

Zdolności

Zdolnościami Horsea sa Swift Swim oraz Sniper,natomiast jej ukryta zdolność to Damp.
FileMisty Horsea.png

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki