FANDOM

Horatio to trener Pokémonów z regionu Unova, który pojawił się po raz pierwszy w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!.

Historia

Horatio pojawił się po raz pierwszy w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!, gdzie brał udział w Pokémonowym Pucharze Świata Juniorów. Był widoczny na oficjalnym powitaniu wszystkich uczestników, a potem przyglądał się walce otwierającej turniej, stoczonej pomiędzy Cynthią a Caitlin. Jego pierwszym przeciwnikiem podczas zawodów był Simeon, którego pokonał i awansował do drugiej rundy.

W odcinku Ponowne starcie autorytetów! stoczył bitwę z Cilanem w drugiej rundzie turnieju. Niestety jego Cinccino okazał się zbyt słaby w starciu ze Stunfiskiem, przez co przegrał, a Horatio został wyeliminowany z zawodów, ostatecznie znajdując się w top 8.

Pojawił się także na krótko w odcinku Żegnaj, Pucharze Juniorów - witaj przygodo! na ceremonii zamknięcia turnieju, razem z innymi uczestnikami w towarzystwie Aldera, Cynthii, Caitlin i Freddy'ego Sensacji.

Pokémony

Przy sobie

Cinccino
EP753 Horatio Cinccino
Cinccino to jedyny Pokémon, którego Horatio używał w Pucharze Juniorów. Był w stanie pokonać Zebstrikę Simeona, dzięki czemu jego trener awansował do drugiej rundy. W odcinku Ponowne starcie autorytetów! został pokonany przez Stunfiska Cilana, przez co Horatio został wyeliminowany z turnieju.
Debiut Walka o Puchar Świata Juniorów!

Zawody Pokémonów

Horatio brał udział w następujących zawodach Pokémonów:

Aktorzy głosowi

Japonia: 福圓美里 Misato Fukuen
Stany Zjednoczone: Marc Thompson
Polska: nie wiadomo