FANDOM

Pokémon Hoppip - pokemon typu trawiastego i latającego. Ewoluuje w Skiplooma, a następnie w Jumpluffa

Biologia

Fizjologia

Hoppip ma małe, okrągłe różowe ciało z długimi zielonych pędach, przypominające liście papioci w kształcie, wychodzi z głowy. Jest niezwykle lekki i łatwo zdmuchnąć na wietrze. Ma też duże, trójkątne uszy z ciemnymi wnętrz, małych rękach i nogach, i ogonem maleńkiej. Beady żółte Hoppip oczy wydają się uczniom brak, a to ma okrągły żółty punkt na spodzie każdej stopy.

Specjalne umiejętności

Hoppip najbardziej unikalną cechą jest możliwość być wdmuchiwane powietrze. Wszystko to wymaga to lekka bryza i Hoppip można podnieść z ziemi i wdmuchiwane przez wiatr. Hoppip są również w stanie za pomocą różnych Trawa typu ruchów, jak te z udziałem proszków, nasion i odprowadzanie energii, chociaż Hoppip są także zdolne do uczenia się błędów typu ruch zawracania.

Zachowanie

Hoppip są z konieczności społecznych stworzeń. Ich światło ciała uczynić je niezwykle wrażliwymi na wiatr, więc klaster razem i kiełki łączy się ze sobą w celu zakotwiczenia się w miejscu, lub uchwyt na ziemię mocno nogami na bieżąco z wdmuchiwane jest z dala.

Występowanie

Hoppip żyje w użytkach zielonych, choć także dryfuje przez pola, góry, i środowiska nawet miejskie. Jest to powszechne, że kiedy Hoppip gromadzą się na polach i w górach, wiosna jest już w drodze.

Dieta

Jako typ trawiasty, możliwe jest, że wykorzystuje światło słoneczne jako energię.

W anime

Najważniejsze występy:

Hoppip zadebiutował w EP137.

Drugoplanowe role:

Hoppip wystąpił w tle wielu filmów, takich jak Zoroak mistrz iluzji.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
EP137

Hoppip, Pokémon bulwa. Hoppip jest lekki jak piórko, może się wznieść w powietrze natet przy najmniejszym wietrze.

Na tym kończą się wpisy z oryginalnej serii.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki