FANDOM

Herdier Lenory
アロエのハーデリア Aloe's Herderrie
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Lenora
Obecna lokalizacja Z Lenorą
Historia
Debiut Bitwa według Lenory!
Ewoluuje w Przed Rewanż w Sali Nacrene!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Herdier Lenory to jeden z Pokémonów Liderki Sali Nacrene - Lenory.

Historia

Lillipup Lenory zadebiutował w odcinku Bitwa według Lenory!, gdzie walczył z Tepigiem Asha. Kiedy po raz pierwszy pojawił się, Iris szybko przyciągnęła się do niego, a następnie Ash. Pomimo ładnego wyglądu, w zaciętej walce przeraził Iris.

W walce z Ashem użył Ryku do odesłania Tepiga Asha, zmuszając wyjście Oshawotta. Wtedy został wezwany do Poké Balla. Później został wysłany z powrotem, gdy Watchog był w stanie pokonać Oshawotta. Był on w stanie łatwo pokonać Tepiga przy użyciu Usunięcia, powodując przegranie walki Asha z Lenorą.

Plik:Lenora Lillipup.png
Herdier Lenory zadebiutował w odcinku Rewanż w Sali Nacrene!, kiedy Lenora postanowiła wykorzystać go w swojej drugiej walce w sali przeciwko Ashowi, który ciężko trenował w lokalnym Klubie Bitew. Jak Lillipup, użył Ryku do odesłania Tepiga Asha, zmuszając wyjście Oshawotta. Wtedy został odesłany do Poké Balla. Był później wezwany ponownie do walki z Tepigiem, po tym jak Oshawott zremisował z Watchogiem. Herdier okazał się o wiele silniejszy niż Lillipup, wykorzystując potężny Giga Wstrząs. Jednak Tepig był szybszy i bardziej wydajny niż wcześniej i po ciężkiej walce, w końcu pokonał Herdiera nowo nauczonym Płomiennym Ładunkiem.

W dubbingu, Herdier to ten sam Pokémon co Lillipup Lenory, tyle że wyewoluowany. Jednak w pierwotnej wersji japońskiej nie jest podane, że Herdier ewoluował z Lillipupa.

Ruchy

Herdier używa Ochrony Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Ryk Bitwa według Lenory!
Kula Cienia Bitwa według Lenory!
Usunięcie Bitwa według Lenory!
Ochrona Rewanż w Sali Nacrene!
Giga Wstrząs Rewanż w Sali Nacrene!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki