Fandom

Pokémon Wiki

Hawlucha Asha

3049stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Hawlucha Asha
サトシのルチャブル Satoshi's Luchabull
Ash Hawlucha.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Ash
Miejsce złapania Droga 11
Obecna lokalizacja Z Ashem
Historia
Debiut Leśny Bohater!
Złapany w Leśny Bohater!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Hawlucha Asha (jap.サトシのルチャブル Satoshi's Luchabull ) - Piąty złapany pokemon Asha w Kalos.

Historia

Przed jego debiutem, Hawlucha był Bohaterem Lasu, gdzie pomagał utrzymać spokój w nim. Hawlucha uzyskał ten tytuł po pokonaniu poprzedniego mistrza, Machampa. Po rywalizacji z Hawluchą, Machamp wycofał się do niektórych gór, aby mógł tam trenować, by stać się silniejszym.

Hawlucha zadebiutował w Leśny Bohater!, gdzie walczy z Ursaringiem, który ukradł jedzenie dzikim pokemonom. Mimo, że miał przewagę podczas bitwy, Hawlucha chybił Nalotem, upadając na ziemię. Ursaring został zatrzymany przez Asha i Pikachu, który przeraził go. Ash zaoferował pomoc Hawluchy w udoskonalaniu Nalotu, co ostatecznie zakończyło się sukcesem po licznych nieudanych próbach. Były one przerwane przez Urasringa, który połączył siły z Conkeldurrem, tak aby mogły oszukać poprzedniego mistrza, Machampa, wierząc, że razem z Hawluchą terroryzowali las Pokémon.

Machamp wyzwał Hawluchę do walki. Pomimo władzy Hawluchy, udało się łatwo wytrzymać ataki Hawluchy. Ursaring i Conkeldurr następnie dołączyli do bitwy i zaczęli dwukrotnie atakowac Hawluchę . Choć niechętnie na początku, Machamp zdał sobie sprawę, kto był prawdziwym czarnym charakterem i pokonał Ursaringa i Conkeldurra. Machamp zaczął nieść dwójkę złoczyńców i pożegnał sie z Hawlucha. Później Ash wyzwał Hawlucha do walki. Jeśli wygra , Hawlucha dołączy do jego drużyny. Pomimo prędkości Froakiego Asha, był w stanie łatwo wymanewrować go unikając jego Pulsu Wody i innych ataków; mimo to walka zakończyła się remisem, gdy Froakie zderzył sie z Nalotem Hawluchy. Chociaż Hawlucha nie przegrał bitwy, zdecydował się dołączyć do zespołu Asha. Zgodził się nawet na przywrócenie Machampa na posadę Leśnego Bohatera.

W Podniebne Bitwy!, Hawlucha był używany w walce przeciwko Talonflame Morii. Hawlucha szybko zranił się z powodu nietrafionego Nalotu i szybkich uników Talonflame przed jego atakami. Hawlucha został pokonany po niedziałającym Ciosem karate i uderzeniem Ognistym Podmuchem i Stalowymi Skrzydłami Talonflame'a.

W Budowanie leśnych przyjaźni!, Hawlucha walczył razem z Froakie Asha przeciwko Bunnelby i Chespinowi Clemonta. Hawlucha użył kilka razy Ciosu Karate, aby przeciwdziałać Dwuklasku Bunnelby. Ale, gdy Bunnelby zamiar użyć Błotnego Strzału, Ash kazał Hawluchy ponownie atakować Ciosem Karate, ale Froakie użył Pulsu Wody na Bunnelby jako pierwszy. Hawlucha zezłościł się trochę, ale walka nadal trwała. Następnie Froakie nakierował Szpilo Pocisk Chespina na Bunnelby, który zostaje pokonany, przez co Hawlucha nie wytrzymał ze złości. Zaatakował Froakie, który bronił się. Później Ash wymyślił nowy atak, zwany "Super Latajacym Cięciem". Pokemony trenowały, ale nie wyszło to, przez porwanie Asha przez dzikie Trevenanty, więc Hawlucha i Froakie pobiegli za nim. Dowiedzieli się, że Trevenant chciał tylko pomóc swoim przyjaciołom uwięzionym przez Zespół R. Dwa Pokémony Asha stoczyły walkę z Zespołem R, pokonając ich perfekcyjnym "Super Latajacym Cięciem", gdzie po zakończeniu bitwy podali sobie pieść, oznaczając zapoczątkowanie nowej przyjaźni.

W Rozgrywka w Sali Shalour!, Hawlucha został wykorzystany w walce Asha i Korriny, gdzie walczył z jej Mienfoo. Hawlucha zastosował strategię taneczną, który wymyślił Tierno, jednak nie udało mu się uniknąć Salto Ciosem. Mienfoo następnie zaatakował Skręto Ciosem, który Hawlucha też chciał zablokować tańcem, jednak znowu nie udało mu się to, tracąc punkty życia. Hawlucha zaatakowł Ciosem Karate, który został zablokowany. Hawlucha został wtedy uderzony Dłonią Siły. To dało do myślenia Ashowi, jak Squirtle Tierno umie tak szybko blokować ataki. Hawlucha następnie zaatakował Nalotem, zderzajac się w powietrzu z Prędkością. W tym momencie, Ash zdał sobie sprawę, że nie może wygrać, naśladując Tierno i że ma wykorzystywać swoją własna strategię, więc wrócił z powrotem do swojego stylu walki. Mienfoo znów zaatakował Salto Ciosem, ale Ash kazał Hawluchy czekać i zaatakować w ostatniej sekundzie. Hawlucha następnie uderzył Ciosem Karate i uniknął Dłoni Siły Mienfoo, a następnie pokonał go Nalotem. Później Hawlucha został wysłany do walki z Mega Lucario Korriny. Hawlucha zaatakował Ciosem Karate, który został prawdopodobnie zablokowany. Po tym zaatakował Nalotem, ale Mega Lucario uderzył Hawluchę Kościo Pędu, a następnie oberwał Kulą Aury, przez co został przybity do ściany niezdolny do walki.

Ash and Hawlucha.png

Ash i Hawlucha

Osobowość i Cechy

Znane ataki

Nazwa ataku Po raz pierwszy użyty
Ash Hawlucha X-Scissor.png
Używając Nożyc
Nalot Leśny Bohater!
Cios Karate Leśny Bohater!
Salto Cios Leśny Bohater!
Nożyce Fairy-Type Trickery!

Ruchy improwizowane

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia Shin'ichirō Miki
Stany Zjednoczone H.D. Quinn
Polska H.D. Quinn
Ash Hawlucha M17 Manga.png

Hawlucha Asha w mandze o "Diancie and the Cocoon of Destruction"

W mandze

Hawlucha pojawił się w adaptacji mangi Filmu 17, gdzie został uzyty w walce Asha i Astrid

Galeria

Ciekawostki

  • Hawlucha jest pierwszym pokemonem typu latającego Asha, który jest na podstawowym etapie i nie jest zdolny do ewolucji,
  • Nie licząc Aipom, Hawlucha jest pierwszym pokemonem Asha, który nie może ewoluować, od czasów Torkoala, który został złapany 502 odcinki temu.
Pokémony Asha
{{{link}}}
Przy sobie PikachuRowlet
W laboratorium Oaka BulbasaurCharizardKinglerMukTaurosySnorlaxHeracrossBayleefQuilavaTotodileNoctowlDonphanSwellowSceptileCorphishTorkoalGlalieStaraptorTorterraInfernapeBuizelGliscorGibleUnfezantOshawottPigniteSnivyScraggyLeavannyPalpitoadBoldoreKrookodileTalonflameHawluchaNoivern
Na treningu SquirtlePrimeape
Wypuszczone ButterfreePidgeotLaprasGreninjaGoodra
Wymienione RaticateAipom
Rozdane Beedrill
Nieoficjalne HaunterLarvitar

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki