Fandom

Pokémon Wiki

Hawes

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Hawes
250px
キダチ Kidachi
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Szary
Kolor włosów Brązowy
Miasto Nacrene
Region Unova
Debiut Noc w muzeum miasta Nacrene!
Postać

Hawes jest mężem Lenory i wice-kuratorem Muzeum Nacrene. Debiutuje w odcinku Noc w muzeum miasta Nacrene!.

Hawes po raz pierwszy pojawił się, gdy był ścigany przez skamielinę Kabuto w ramach mocy Yamaska. Powiedział Ashowi, Iris i Cilan o tym i poszli zobaczyć, ale tylko znaleźli się w normalnym miejscu. Powiedział im, że gdy on i niektórzy pracownicy wprowadzili niektóre starożytne ruiny jako eksponaty, dziwne rzeczy zaczęły się zdarzać i tajemniczy fioletowy płomień pojawił się.

Postanawia przespać się z grupą wewnątrz muzeum, by zobaczyć jakieś dziwne wydarzenia. Później zostali obudzeni przez purpurową mgłę i zbroję rycerza w ruchu (spowodowane przez Yamaska). Pikachu próbował pokonać go Szybkim Atakiem, który wydawał się działać, ale pancerz stawił się z powrotem. Fioletowy płomień pojawił się ponownie i używał tylko kasku, ale został pokonany przez Stalowy Ogon. Nagle zaczęło padać, a bohaterowie poszli za hałasem do innego pokoju i znaleźli maskę Yamaska, z której spływały łzy z oczu.

Szkielet Dragonite'a zbudził się i próbował rozbić szkło, by uwolnić maskę, ale Pansage użył Nasiennego Pocisku i spowodował omdlenie rzeczywistego Yamaska i zatrzymanie Dragonite'a. Kidachi uwalnia maskę i nagle leci ona i atakuje twarz Cilana. Cilan następnie zaczyna atakować grupę, ale zostaje zatrzymany przez zdolność Watchoga Lenory.

Rzeczywista forma Yamaska zostaje ujawniona i okazuje się, że Yamask został zabrany z wystawy bez jego wiedzy. Następnie podczas spania przypadkowo spadła mu maska. Hawes znalazł ją i umieścił za szkłem, a Yamask starał się ją odzyskać. W końcu wypuścili Yamaska.

Pojawił się ponownie w następnym odcinku, gdzie był sędzią w walce Asha z Lenorą. Również sędziował w rewanżu Asha i Lenory w odcinku Rewanż w Sali Nacrene!.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki