FANDOM

Hawes
250px
キダチ Kidachi
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Szary
Kolor włosów Brązowy
Miasto Nacrene
Region Unova
Debiut Noc w muzeum miasta Nacrene!
Postać

Hawes jest mężem Lenory i wice-kuratorem Muzeum Nacrene. Debiutuje w odcinku Noc w muzeum miasta Nacrene!.

Hawes po raz pierwszy pojawił się, gdy był ścigany przez skamielinę Kabuto w ramach mocy Yamaska. Powiedział Ashowi, Iris i Cilan o tym i poszli zobaczyć, ale tylko znaleźli się w normalnym miejscu. Powiedział im, że gdy on i niektórzy pracownicy wprowadzili niektóre starożytne ruiny jako eksponaty, dziwne rzeczy zaczęły się zdarzać i tajemniczy fioletowy płomień pojawił się.

Postanawia przespać się z grupą wewnątrz muzeum, by zobaczyć jakieś dziwne wydarzenia. Później zostali obudzeni przez purpurową mgłę i zbroję rycerza w ruchu (spowodowane przez Yamaska). Pikachu próbował pokonać go Szybkim Atakiem, który wydawał się działać, ale pancerz stawił się z powrotem. Fioletowy płomień pojawił się ponownie i używał tylko kasku, ale został pokonany przez Stalowy Ogon. Nagle zaczęło padać, a bohaterowie poszli za hałasem do innego pokoju i znaleźli maskę Yamaska, z której spływały łzy z oczu.

Szkielet Dragonite'a zbudził się i próbował rozbić szkło, by uwolnić maskę, ale Pansage użył Nasiennego Pocisku i spowodował omdlenie rzeczywistego Yamaska i zatrzymanie Dragonite'a. Kidachi uwalnia maskę i nagle leci ona i atakuje twarz Cilana. Cilan następnie zaczyna atakować grupę, ale zostaje zatrzymany przez zdolność Watchoga Lenory.

Rzeczywista forma Yamaska zostaje ujawniona i okazuje się, że Yamask został zabrany z wystawy bez jego wiedzy. Następnie podczas spania przypadkowo spadła mu maska. Hawes znalazł ją i umieścił za szkłem, a Yamask starał się ją odzyskać. W końcu wypuścili Yamaska.

Pojawił się ponownie w następnym odcinku, gdzie był sędzią w walce Asha z Lenorą. Również sędziował w rewanżu Asha i Lenory w odcinku Rewanż w Sali Nacrene!.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki