FANDOM

Haunter Asha
ナツメのゴースト Natsume no Gōsuto
Sabrina Haunter
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Nie został złapany
Miejsce złapania Lavender
Obecna lokalizacja Żyje dziko w Saffron
Historia
Debiut Wieża strachu
093MS
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Haunter Asha był Pokémonem na krótko w posiadaniu Asha.

Historia

Ash postanawia wyzwać Liderkę Sali, Sabrinę, w Safranii. Pewien człowiek stara się odwieść go od niej wyzwania, ale Ash nie słucha, chcąc zdobyć kolejną Odznakę.

Jej Abra przekształcił się w Kadabrę w czasie bitwy i łatwo pokonał Pikachu Asha.

Sabrina wykorzystuje psychiczne moce, aby zmienić Asha i jego przyjaciół w miniaturowe wersje, ale zostają uratowani przez człowieka, który wcześniej ostrzegł ich o uprawnieniach Sabriny i okazuje się być jej ojcem. Moce psychiczne Sabriny daleko przewyższały klasę ojca, co doprowadziło do niekontrolowania ich.

Ojciec Sabriny mówi Ashowi, że Pokémon Duch będzie prawdopodobnie w stanie pokonać jej Psychicznych sługusów i proponuje mu znaleźć Gastly'ego, Hauntera i Gengara. Pewien Haunter zaprzyjaźnia się i wraca z nim z powrotem do Safranii, ale gdy Ash jest gotowy do walki, znika.

Kiedy Ash go znajduje, znika po raz kolejny. Pikachu walczy z Sabriną, ale znowu porażka Asha jest bliska. Jednak Haunter nagle powraca. Sabrina wreszcie śmieje się po raz pierwszy w roku. Jest unieruchomiona przez śmiech na twarzy Hauntera, a jej Kadabra, który jest powiązany z nią psychicznie, jest również unieruchomiony, i w końcu Ash wygrywa Odznakę.

Haunter postanowił zostać z Sabriną w sali Safranii.

Ruchy

Ataki Pliki Debiut
Lizanie 093MSHaunter Lick Wieża strachu

Dubbing

Japonia: 森川智之 Toshiyuki Morikawa
Stany Zjednoczone: Ted Lewis
Polska: Ted Lewis

Ciekawostki

  • Haunter to jedyny Pokémon Asha typu duch. Jednak oficjalnie nie został przez niego złapany.

Podobne artykuły

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Haunter.