Fandom

Pokémon Wiki

Harrison (Johto)

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Harrison
Harrison.png
ハヅキ Hazuki
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Brązowy
Miasto Littleroot
Region Hoenn
Stanowisko Trener
Debiut Wyprawa po Sneasela
Postać

Harrison to postać z anime. Rozpoczął swoją podróż z Littleroot w Hoenn i brał udział w Srebrnej Konferencji.

Historia

Harrison po raz pierwszy pojawił się w odcinku Wyprawa po Sneasela. Wraz z Ashem i jego przyjaciółmi, Harrison próbował zapobiec dzikiemu Sneaselowi, który stał na straży świętego płomienia Ho-Oha. Harrison obiecał, że go złapie. Wykorzystując swojego Blazikena, dotrzymał słowa.

Po wielu scenach w eliminacjach do Srebrnej Konferencji, Harrison pojawił się w odcinku Nie da się pokonać żaru!, gdzie on i Ash rozpoczęli bitwę sześć na sześć. Walka trwała nadal w odcinkach Igranie z ogniem! i Ostatnie fotografie z Johto. W ostatnim odcinku, Harrison pokonał Asha, ale udało mu się przegrać z Jonem Dicksonem.

Później, Harrison namówił Asha, aby pojechał do Hoenn. Powiedział mu o profesorze Birchu i wszystkich Pokémonach, których Ash prawdopodobnie nigdy nie widział.

Po Srebrnej Konferencji, Harrison udał się do Kanto do udziału w Lidze Indigo.

Charakterystyka

Harrison jest bardzo spokojnym i opanowanym trenerem. Zawsze stara się on opracować dobrą strategię, choć często opiera się ona także na szczęściu. W swoich walkach używa raczej różnych typów Pokémonów, korzystając nie tylko z ich ataków, ale także zdolności, wykorzystując również warunki areny, na której toczony jest pojedynek. Zwykle jest on też przyjacielski i spokojny w stosunkach z innymi ludźmi. Potrafi on współpracować z osobami, które dopiero co poznał. Umie on też rozwiązywać spory między Pokémonami, w czym pomaga mu czasem jego Miltank. Harrison nosi fioletowo-różowy podkoszulek i beżowe spodnie. Ma on też przy sobie plecak, który zwykle nakłada tylko na jedno ramię.

Pokémony

Houndoom
200pxDebiut: Wyprawa po Sneasela

Osobny artykuł: Houndoom Harrisona

Houndoom Harrisona raz pierwszy został zaobserwowany w odcinku Wyprawa po Sneasela, gdzie nawiązał współpracę z Phanpy'm Asha w walce ze Sneaselem. Podczas bitwy Harrisona z Ashem, pokonał potężnego Snorlaxa Asha przez odwrócenie Hiper Promienia z powrotem na niego. Następnie został pokonany przez Bayleef Asha, pomimo przewagi typu. Był ostatni raz widziany, gdy przegrywał z Rhyhornem Jona Dicksona.

Ataki
Miotacz Płomieni, Taran, Kontra i Gryzienie
Blaziken
Harrison Blaziken.pngDebiut: Wyprawa po Sneasela

Osobny artykuł: Blaziken Harrisona

Blaziken jest głównym Pokémonem Harrisona. Blaziken był jego starterem Pokémon, którego otrzymał jako Torchica od Profesora Bircha, gdy zaczął swoją podróż.

Ataki
Szybki Atak, Miotacz Płomieni, Ognisty Cios i Ognio Kop
Sneasel
200pxDebiut: Wyprawa po Sneasela

Osobny artykuł: Sneasel Harrisona

Sneasel Harrisona po raz pierwszy pojawił się w odcinku Wyprawa po Sneasela. Był dzikim Pokémonem, który blokował dostęp ludziom do płomienia Ho-Oha. Harrison i Ash połączyli siły i złapali tego Pokémona. Mimo że nowy w drużynie, Harrison zaufał jego siłę i użył go Srebrnej Konferencji, gdzie walczył z Pikachu Asha, którego pokonał, i Totodile'em Asha, który pokonał go. Walczył także z Machampem nieznanego trenera i pokonał go, pomimo wady typu.

Ataki
Ciosy Furii, Siekanie, Słaby Atak, Kula Cienia, Szybki Atak i Metalowy Pazur
Miltank
200pxDebiut: Jeden na jednego Bardzo niewiele wiadomo na temat Miltank, ponieważ pojawiła się tylko w odcinku Jeden na jednego, gdzie uspokoiła spór między Meganiumem i Azumarillem Jacksona, a Squirtle'em i Bulbasaurem Asha.
Ataki
Dzwonek Łagodności
Kecleon
200pxDebiut: Nie da się pokonać żaru! Kecleon Harrisona pierwszy raz pojawił się w odcinku Nie da się pokonać żaru!. Był użyty po raz pierwszy podczas walki Harrisona z Ashem. Stoczył dobrą walkę z Pikachu Asha, ale odpadł, gdy jego język został wstrząśnięty przez Elektryczny Szok Pikachu.
Ataki
Lizanie, Psychopromień i Cięcie
Hypno
200pxDebiut: Igranie z ogniem! Hypno jest potężnym Pokémonem Harrisona. Pierwszy i jedyny raz pojawił się w odcinku Igranie z ogniem!, gdzie zmierzył się z Totodile'em Asha, który został pokonany przez Psychiczny typ. Następnie łatwo zaatakował Pożeraczem Snów Snorlaxa, który następnie obudził się i powalił go Hiper Promieniem.
Ataki
Hipnoza, Psychiczny Cios i Pożeracz Snów
Steelix
200pxDebiut: Igranie z ogniem! Steelix Harrisona był czwartym Pokémonem Harrisona wykorzystywanym w walce z Ashem. Po raz pierwszy został wysłany przeciwko Noctowlowi Asha, którym łatwo się zajął. Pokémon Stalowy Wąż został ostatecznie pokonany przez Hiper Promień Snorlaxa Asha.
Ataki
Burza Piaskowa, Tunel, Stalowy Ogon, Ściskanie i Chrupanie

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki