FANDOM

Harrison
Harrison
ハヅキ Hazuki
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Brązowy
Miasto Littleroot
Region Hoenn
Stanowisko Trener
Debiut Wyprawa po Sneasela
Postać

Harrison to postać z anime. Rozpoczął swoją podróż z Littleroot w Hoenn i brał udział w Srebrnej Konferencji.

Historia

Harrison po raz pierwszy pojawił się w odcinku Wyprawa po Sneasela. Wraz z Ashem i jego przyjaciółmi, Harrison próbował zapobiec dzikiemu Sneaselowi, który stał na straży świętego płomienia Ho-Oha. Harrison obiecał, że go złapie. Wykorzystując swojego Blazikena, dotrzymał słowa.

Po wielu scenach w eliminacjach do Srebrnej Konferencji, Harrison pojawił się w odcinku Nie da się pokonać żaru!, gdzie on i Ash rozpoczęli bitwę sześć na sześć. Walka trwała nadal w odcinkach Igranie z ogniem! i Ostatnie fotografie z Johto. W ostatnim odcinku, Harrison pokonał Asha, ale udało mu się przegrać z Jonem Dicksonem.

Później, Harrison namówił Asha, aby pojechał do Hoenn. Powiedział mu o profesorze Birchu i wszystkich Pokémonach, których Ash prawdopodobnie nigdy nie widział.

Po Srebrnej Konferencji, Harrison udał się do Kanto do udziału w Lidze Indigo.

Charakterystyka

Harrison jest bardzo spokojnym i opanowanym trenerem. Zawsze stara się on opracować dobrą strategię, choć często opiera się ona także na szczęściu. W swoich walkach używa raczej różnych typów Pokémonów, korzystając nie tylko z ich ataków, ale także zdolności, wykorzystując również warunki areny, na której toczony jest pojedynek. Zwykle jest on też przyjacielski i spokojny w stosunkach z innymi ludźmi. Potrafi on współpracować z osobami, które dopiero co poznał. Umie on też rozwiązywać spory między Pokémonami, w czym pomaga mu czasem jego Miltank. Harrison nosi fioletowo-różowy podkoszulek i beżowe spodnie. Ma on też przy sobie plecak, który zwykle nakłada tylko na jedno ramię.

Pokémony

Houndoom
200pxDebiut: Wyprawa po Sneasela

Osobny artykuł: Houndoom Harrisona

Houndoom Harrisona raz pierwszy został zaobserwowany w odcinku Wyprawa po Sneasela, gdzie nawiązał współpracę z Phanpy'm Asha w walce ze Sneaselem. Podczas bitwy Harrisona z Ashem, pokonał potężnego Snorlaxa Asha przez odwrócenie Hiper Promienia z powrotem na niego. Następnie został pokonany przez Bayleef Asha, pomimo przewagi typu. Był ostatni raz widziany, gdy przegrywał z Rhyhornem Jona Dicksona.

Ataki
Miotacz Płomieni, Taran, Kontra i Gryzienie
Blaziken
Harrison BlazikenDebiut: Wyprawa po Sneasela

Osobny artykuł: Blaziken Harrisona

Blaziken jest głównym Pokémonem Harrisona. Blaziken był jego starterem Pokémon, którego otrzymał jako Torchica od Profesora Bircha, gdy zaczął swoją podróż.

Ataki
Szybki Atak, Miotacz Płomieni, Ognisty Cios i Ognio Kop
Sneasel
200pxDebiut: Wyprawa po Sneasela

Osobny artykuł: Sneasel Harrisona

Sneasel Harrisona po raz pierwszy pojawił się w odcinku Wyprawa po Sneasela. Był dzikim Pokémonem, który blokował dostęp ludziom do płomienia Ho-Oha. Harrison i Ash połączyli siły i złapali tego Pokémona. Mimo że nowy w drużynie, Harrison zaufał jego siłę i użył go Srebrnej Konferencji, gdzie walczył z Pikachu Asha, którego pokonał, i Totodile'em Asha, który pokonał go. Walczył także z Machampem nieznanego trenera i pokonał go, pomimo wady typu.

Ataki
Ciosy Furii, Siekanie, Słaby Atak, Kula Cienia, Szybki Atak i Metalowy Pazur
Miltank
200pxDebiut: Jeden na jednego Bardzo niewiele wiadomo na temat Miltank, ponieważ pojawiła się tylko w odcinku Jeden na jednego, gdzie uspokoiła spór między Meganiumem i Azumarillem Jacksona, a Squirtle'em i Bulbasaurem Asha.
Ataki
Dzwonek Łagodności
Kecleon
200pxDebiut: Nie da się pokonać żaru! Kecleon Harrisona pierwszy raz pojawił się w odcinku Nie da się pokonać żaru!. Był użyty po raz pierwszy podczas walki Harrisona z Ashem. Stoczył dobrą walkę z Pikachu Asha, ale odpadł, gdy jego język został wstrząśnięty przez Elektryczny Szok Pikachu.
Ataki
Lizanie, Psychopromień i Cięcie
Hypno
200pxDebiut: Igranie z ogniem! Hypno jest potężnym Pokémonem Harrisona. Pierwszy i jedyny raz pojawił się w odcinku Igranie z ogniem!, gdzie zmierzył się z Totodile'em Asha, który został pokonany przez Psychiczny typ. Następnie łatwo zaatakował Pożeraczem Snów Snorlaxa, który następnie obudził się i powalił go Hiper Promieniem.
Ataki
Hipnoza, Psychiczny Cios i Pożeracz Snów
Steelix
200pxDebiut: Igranie z ogniem! Steelix Harrisona był czwartym Pokémonem Harrisona wykorzystywanym w walce z Ashem. Po raz pierwszy został wysłany przeciwko Noctowlowi Asha, którym łatwo się zajął. Pokémon Stalowy Wąż został ostatecznie pokonany przez Hiper Promień Snorlaxa Asha.
Ataki
Burza Piaskowa, Tunel, Stalowy Ogon, Ściskanie i Chrupanie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki