FANDOM

Plik:File-Hamilton1.png
Hamilton pojawił się w odcinku Festiwal Croagunków. Był mistrzem na Festiwalu Croagunków w Pastorii.

Hamilton pierwszy raz pojawia się jako arogancki chłopak. Brock podsłuchał jak Hamilton mówił o małżeństwie z Siostrą Joy. Rozgniewany, Brock przerwał rozmowę mówiąc, że nie pozwoli mu poślubić Joy. Joy następnie koryguje go i mówi mu, że Hamilton chce, żeby jego Croagunk, Craig, ożenił się z jej Croagunkiem, Chrissy. Brock następnie decyduje się wziąć udział w konkursie z Croagunkiem, by go pokonać i zdobyć miłość Siostry Joy.

File-Blue Haired Hamilton

Hamilton w oryginalnym wyemitowaniu odcinka

Craig wydawał się równie dopasowany do Croagunka Brocka i znał wiele różnych ruchów. Ale gra była przerwana przez Zespół R, który zaczął kraść wszystkie Croagunki.

Odkładając różnice na bok, Hamilton, Brock i Siostra Joy współpracowali swoimi Croagunkami, by pomóc innym. Ostatecznie to Chrissy uratowała dzień. Wake uznał, że Siostra Joy została zwycięzcą festiwalu, nawet jeśli nie weszła w konkurencje. Hamilton zgodził się również z wyborem Wake'a.

Pokémony

Craig Craig ♂

Jedynym znanym Pokémonem Hamiltona jest Croagunk o nazwie Craig. Craig został zwycięzcą Festiwalu Croagunków w Pastorii i otrzymał koronę i tron, który zostaje przyznany zwycięzcy. Craig okazał się bardzo uczuciowy wobec swojego trenera, tuląc się do piersi Hamiltona. Hamilton planował ślub Craiga i Chrissy, Croagunk, która należała do Siostry Joy w Pastorii. Brock wydał się w obronę Joy i obiecał jej bronić. Powołany do obrony tytułu, Craig umieścił dobrą walkę z Croagunkiem Brocka, lecz mecz został odwołany, gdy Zespół R zaatakował. Craig współpracował z Croagunkiem Brocka, by pokonać olbrzymi mechanizm, ale został wprowadzony do niewoli, a potem uwolniony przez Chrissy.

Craig zna Krzyżo Cios i Dynamiczny Cios.

Debiut Festiwal Croagunków

Więcej z Fandomu

Losowa wiki