Wikia

Pokepédia

Gyarados Misty

Komentarz1
2541stron na
tej wiki
Gyarados Misty
Misty Gyarados
カスミのギャラドス Kasumi's Gyarados
Informacje
Debiut Błękity Azurii
Miejsce złapania Kanto
Ewoluuje przed Błękity Azurii
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Sala Azuria

129 mini130 mini
Ten Pokémon spędził nieznaną liczbę odcinków jako Magikarp.

Gyarados Misty był dziesiątym Pokémonem Misty; przyjęła go w Kanto po powrocie do domu w odcinku Błękity Azurii.

Historia

SS002

Misty i Gyarados

Przejęcie Sali Azurii nie było łatwe dla Misty. Nie tylko chodziły tam pogłoski o inspektorach przybywających tam, ale też o złym Gyaradosie, który ostatnio ewoluował z jednego z Magikarpiów, siał chaos. Misty próbowała wielu sztuczek, by go powstrzymać, ale bez skutku. Jednak, gdy grupa braci zaatakowała Tentacruelem, Misty wzięła Gyaradosa do ataku i zasłużyła sobie na zaufanie. Po uspokojeniu, wreszcie pozwolił sobie na powrót do Balla.

Zdobycie Gyaradosa było znaczące dla Misty, która bała się tego gatunku. Pochodzi to z traumatycznego wydarzenia z dzieciństwa, gdy weszła do ust śpiącego Gyaradosa.

Gyarados jest oficjalnie Pokémonem Sali. Jednak w odcinku Miraż Togepi!, gdy Misty odwiedziła Asha w Hoenn, używała Gyaradosa do pokonania Shedinji pułkownika Hansena. Pojawił się również w odcinku Mistrz umysłu Pokémonów Mirażu. Misty w odcinku "Miraż Togepi!" powiedziała że jej Gyarados zna miotacz płomieni,i że każdy wodny pokemon może się go nauczyć.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki