Wikia

Pokémon Wiki

Gyarados Misty

2885stron na
tej wiki
Komentarz1
Gyarados Misty
カスミのギャラドス Kasumi's Gyarados
Misty Gyarados.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Misty
Obecna lokalizacja Z Misty
Historia
Debiut Błękity Azurii
Ewoluuje w Błękity Azurii
129MS.png130MS.png
Spędził niecały odcinek jako Magikarp.

Gyarados Misty był dziesiątym Pokémonem Misty; przyjęła go w Kanto po powrocie do domu w odcinku Błękity Azurii.

Historia

Plik:SS002.png
Przejęcie Sali Azurii nie było łatwe dla Misty. Nie tylko chodziły tam pogłoski o inspektorach przybywających tam, ale też o złym Gyaradosie, który ostatnio ewoluował z jednego z Magikarpiów, siał chaos. Misty próbowała wielu sztuczek, by go powstrzymać, ale bez skutku. Jednak, gdy grupa braci zaatakowała Tentacruelem, Misty wzięła Gyaradosa do ataku i zasłużyła sobie na zaufanie. Po uspokojeniu, wreszcie pozwolił sobie na powrót do Balla.

Zdobycie Gyaradosa było znaczące dla Misty, która bała się tego gatunku. Pochodzi to z traumatycznego wydarzenia z dzieciństwa, gdy weszła do ust śpiącego Gyaradosa.

Gyarados jest oficjalnie Pokémonem Sali. Jednak w odcinku Miraż Togepi!, gdy Misty odwiedziła Asha w Hoenn, używała Gyaradosa do pokonania Shedinji pułkownika Hansena. Pojawił się również w odcinku Mistrz umysłu Pokémonów Mirażu. Misty w odcinku "Miraż Togepi!" powiedziała że jej Gyarados zna miotacz płomieni,i że każdy wodny pokemon może się go nauczyć.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki