Fandom

Pokémon Wiki

Gyarados

3057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
129MS.png Magikarp
Pokémon
Lapras 131MS.png
#130
Generacja I
Gyarados
ギャラドス

Gyarados

130MS.png
Gyarados.png

Pokémon wąż morski
Typy
WodaLot
Zdolności
Intimidate Moxie
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Wodne
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
235 kg 6.5 m
Statystyki
Styl Ciała Odcisk łapy
Body02.png Plik:F130.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Gyarados

Gyarados - pokemon typu WodaLot, choć nigdy nie pokazano, jak lata.

Ewoluuje z Magikarpa. Może megaewoluować w Mega Gyaradosa przy użyciu Gyaradositu.

Wygląd

Gyarados z wyglądu przypomina potwora morskiego o kolorze niebieskim. Na głowie ma rogi przypominające trój ząb, długie, zwisające wąsy i płetwy. Jego długi ogon pozwala z gracją poruszać się w wodzie. Gyarados ma niebieskie ciało z żółtym brzuchem. Wzdłuż ciała ma żółte kropki i na plecach płetwy.

Mega Gyarados jest bardziej zwarty. Jego płetwy, grzebień, oraz wąsy są teraz o wiele dłuższe. Jego podbrzusze zmienia kolor na czarny, a na podbródku pojawia się wielkie ostrze. Żółte plamy wzdłuż jego ciała zostały zastąpione przez czerwone plamy z jednym czerwonym paskiem poniżej. Płetwy na górnej części pleców Gyaradosa zniknęły dając miejsce jednej dużej.

Biologia

Kły Gyaradosa mogą zmiażdżyć kamień, a łuski są twardsze od stali. Gyarados jest haniebnie znany ze skłonności do destrukcji i przemocy. Oswojenie Gyradosa to wielkie wyzwanie nawet dla najlepszego trenera, ale jeśli któremuś to się uda Pokemon ten będzie mu wierny aż do śmierci. Gyarados zazwyczaj mieszka w dużych zbiornikach wodnych takich jak stawy i jeziora, czy nawet morza i oceany.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki