Fandom

Pokémon Wiki

Gurdurr

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Gurdurr to Pokémon typu walczącego. Ewoluuje z Timburra, a ewoluuje w Conkeldurra.

Biologia

Fizjologia

Gurdurr jest dwunożnym, głównie szarym Pokémonem. Ma duży, okrągły ciemno-fioletowy nos i bulwiaste funkcje, przypominające loki na głowie. Fioletowe wybrzuszenia przyjmują wzór jego muskularnych, większych ramion, ud i piersi, które tworzą kształt klepsydry, a podobne grube opaski fioletowe uatrakcyjniają jego ramiona. Znany jest zazwyczaj z przenoszenia beli w swoich ramionach.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Jest tak silny, że nie zostanie poruszony, jeśli zostanie zaatakowany przez grupę zawodowych zapaśników.

Zachowanie

Trenuje swoje mięśnie poprzez wykonanie stalowej konstrukcji szkieletowej.

Siedlisko

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Gurdurr nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Najważniejsze występy

Gurdurr zadebiutował w odcinku Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia! pod własnością Tripa, po tym jak ewoluował z Timburra. Walczył z Dwebble Cilana i przegrał.

Drugoplanowe role

Gurdurr pojawił się w fantazji w The Clubsplosion Begins!, a także w odcinku A Restoration Confrontation! (Part 1).

Gurdurr w posiadaniu trenera pojawił się w odcinku Iris and the Rogue Dragonite!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW040 Gurdurr, Umięśniony Pokémon, ewoluuje z Timburra. Ćwiczy swoje mięśnie nosząc stalową belkę. Jest ona tak ciężka, że nawet profesjonalni zapaśnicy nie są w stanie jej podnieść.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki