Fandom

Pokémon Wiki

Gulpin

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Gulpin to Pokémon typu trującego. Ewoluuje w Swalota.

Biologia

Fizjologia

Gulpin to okrągły, zielony Pokémon. Ma czarny równoległobok na plecach i żółty czubek na głowie. Twarz Gulpina składa się z pomarszczonych ust i skośnych oczu, które są zawsze zamknięte. Posiada dwie ręce, które mają kształt taki sam kształt jak jego usta.

Różnice płci

Samica Gulpina ma krótszy czubek niż samiec.

Specjalne umiejętności

Gulpin może połknąć coś własnego rozmiaru ze względu na fakt, że Gulpin jest praktycznie całym żołądkiem. Płyny żołądkowe Gulpina są wystarczającej ilości, by stopić złom.

Zachowanie

Gulpin je w dużych ilościach, najprawdopodobniej dlatego, że jego silny żołądek może strawić wszystko.

Środowisko naturalne

Gulpiny żyją na trawiastych równinach. Jednak czasem migrują do miast i jedzą praktycznie wszystko w zasięgu wzroku.

Odżywianie

Gulpin nie jest tym, kogo można nazwać "wybrednym zjadaczem". Je to, co dostanie się mu do ust.

W anime

Ważniejsze występy

Gulpin pierwszy raz pojawił się w odcinku Gulpin w dół. Banda tych stworków jadła wszelką żywność z całego miasta.

Drugoplanowe role

Gulpin pojawił się w odcinku Poskromić Czerwoną Błyskawicę.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG065 Gulpin, Żołądkowy Pokémon. Gulpin jest w stanie połykać przedmioty swojej wielkości. Jego żołądek ściska większość jego ciała. Jego unikalny kwas żołądkowy pozwala strawić prawie wszystko.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki