FANDOM

Grubbin to Pokémon o typie robaczym, wprowadzony w generacji VII.

Biologia

Grubbin to mały Pokémon Insekt. Ma biały korpus z trzema zgrubieniami po obu stronach przypominającymi proste nogi. Po każdej stronie widnieją dwie żółte plamy. Jego głowa jest zdominowana przez dwie duże, czerwono-pomarańczowe żuchwy z żółtymi końcówkami. Reszta jego głowy jest brązowa, a na jej czubku jest czerwono-pomarańczowa struktura z żółtym obrzeżem. Ma duże, czarne oczy z białymi źrenicami.

Grubbin używa swoich silnych szczęk jako broni do walki i narzędzi do kopania w ziemi. Grubbin uwielbia elektryczność, dlatego można go znaleźć w pobliżach elektrowni. Dzięki łapaniu się gałęzi za pomocą lepkich nici ze swoich ust, potrafi zawisnąć jak aktor teatralny na linach.[1]

Dymorfizm płciowy

Ewolucja

Grubbin ewoluuje w Charjabuga na poziomie 20. Charjabug ewoluuje w Vikavolta, kiedy podniesie swój poziom w miejscu ze specjalnym polem magnetycznym. Vikavolt nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Grubbin.png
Grubbin
robaczy
Poziom 20 Charjabug.png
Charjabug
robaczy elektryczny
Poziom w górę
(pole magnetyczne)
Vikavolt.png
Vikavolt
robaczy elektryczny

Opisy w Pokédexie

Lokalizacje

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Grubbin (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

Etymologia

  • Jego nazwa jest kombinacją wyrazów grub (larwa chrząszcza) i grubbing (karczować).
  • Jego japońska nazwa może być kombinacją słów 顎 ago (szczęka) i 地虫 jimushi (larwa chrząszcza).

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki