FANDOM

Growlithe Sierżant Jenny jest Pokémonem prawie każdej Sierżant Jenny oprócz tych z Unovy.

Historia

EP054

Growlithe Oficer Jenny w pierwszym pojawieniu w anime

Growlithe pierwszy raz pojawił się w odcinku Akcja K-9. W tym odcinku, Ash i jego przyjaciele spotkali się z Sierżant Jenny, która ćwiczyła Growlithe'y, by działały jako psy policyjne. W tym odcinku wiele Growlithe'ów pomogło odeprzeć Zespół R. Growlithe był własnością Oficer Jenny, która pojawiła się w odcinku Huczna runda piąta, gdzie za pomocą Miotacza Płomieni, Growlithe zestrzelił balon Zespołu R. W rzeczywistości, większość z Growlithe'ów Oficer Jenny zostało wykorzystanych w rozwiązaniu przestępczości i służą jako psy policyjne w większości świata Pokémon.

W odcinku Nie dotykaj tego!, Growlithe Jenny został wykorzystany, aby zlokalizować Totodile'a, który został skradziony przez Zespół R. Jeden z nich był również używany do lokalizacji skradzionego jaja Asha w odcinku Przygoda z jajem.

W odcinku Kłusownik, Growlithe Sierżant Jenny był używany do połowu kłusownika, Rico. Growlithe pojawił się także w odcinku Walka o kamień. W odcinku Kolekcjoner pucharów, Growlithe Oficer Jenny był używany ponownie, aby zatrzymać Zespół R przed kradzieżą Pucharu Pokazów.

W odcinku Konkurs naśladowania Pokémonów, Sierżant Jenny nosiła kapelusz Growlithe'a, zarówno w odniesieniu do jej Pokémona i zgodnie z motywem cosplay. Growlithe Jenny pojawił się również w tym odcinku. Inny Growlithe pojawił się w odcinku Pokémon Ranger i porwany Riolu! (Część 2), jak również w Zawody Pokémonów.

Chociaż Growlithe'y pozostają "podpisowymi Pokémonami" Jenny, zostają one zastępowane także przez inne Pokémony.

Jenny z Unova nie używają Growlithe'ów, ponieważ nie są ogólnie w tym regionie. Jego odpowiednikiem w tym regionie wydaje się być Herdier, innego pies Pokémon.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!