Fandom

Pokémon Wiki

Growlithe Sierżant Jenny

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Growlithe Sierżant Jenny
ジュンサーのガーディ Junsar's Gardie
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Sierżant Jenny
Miejsce złapania Nieznane
Obecna lokalizacja Z Sierżant Jenny
Historia
Debiut Akcja K-9
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Growlithe Sierżant Jenny jest Pokémonem prawie każdej Sierżant Jenny oprócz tych z Unovy.

Historia

EP054.png

Growlithe Oficer Jenny w pierwszym pojawieniu w anime

Growlithe pierwszy raz pojawił się w odcinku Akcja K-9. W tym odcinku, Ash i jego przyjaciele spotkali się z Sierżant Jenny, która ćwiczyła Growlithe'y, by działały jako psy policyjne. W tym odcinku wiele Growlithe'ów pomogło odeprzeć Zespół R. Growlithe był własnością Oficer Jenny, która pojawiła się w odcinku Huczna runda piąta, gdzie za pomocą Miotacza Płomieni, Growlithe zestrzelił balon Zespołu R. W rzeczywistości, większość z Growlithe'ów Oficer Jenny zostało wykorzystanych w rozwiązaniu przestępczości i służą jako psy policyjne w większości świata Pokémon.

W odcinku Nie dotykaj tego!, Growlithe Jenny został wykorzystany, aby zlokalizować Totodile'a, który został skradziony przez Zespół R. Jeden z nich był również używany do lokalizacji skradzionego jaja Asha w odcinku Przygoda z jajem.

W odcinku Kłusownik, Growlithe Sierżant Jenny był używany do połowu kłusownika, Rico. Growlithe pojawił się także w odcinku Walka o kamień. W odcinku Kolekcjoner pucharów, Growlithe Oficer Jenny był używany ponownie, aby zatrzymać Zespół R przed kradzieżą Pucharu Pokazów.

W odcinku Konkurs naśladowania Pokémonów, Sierżant Jenny nosiła kapelusz Growlithe'a, zarówno w odniesieniu do jej Pokémona i zgodnie z motywem cosplay. Growlithe Jenny pojawił się również w tym odcinku. Inny Growlithe pojawił się w odcinku Pokémon Ranger i porwany Riolu! (Część 2), jak również w Zawody Pokémonów.

Chociaż Growlithe'y pozostają "podpisowymi Pokémonami" Jenny, zostają one zastępowane także przez inne Pokémony.

Jenny z Unova nie używają Growlithe'ów, ponieważ nie są ogólnie w tym regionie. Jego odpowiednikiem w tym regionie wydaje się być Herdier, innego pies Pokémon.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki