Fandom

Pokémon Wiki

Growlie Jamesa

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Growlie Jamesa
ガーちゃん Gar-chan
Growlie.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy James
Obecna lokalizacja W domu Jamesa
Historia
Debiut Święty ślub
Growlithe
Nigdy nie ewoluował.

Growlie, Growlithe, był pierwszym Pokémonem Jamesa z Zespołu R.

Historia

Plik:James and Growlie.png
Przed tym jak James uciekł z domu, gdy był dzieckiem, Growlie był jego jedynym przyjacielem. oboje byli nierozłączni, a Growlie pocieszał Jamesa, kiedy ten w obliczu problemów z rodzicami i ułożoną narzeczoną, Jessiebelle. Gdy presja w domu stała się zbyt wielka, James uciekł z domu, zostawiając Growlie'ego w rezydencji. Growlie mieszka w ekstrawaganckiej budzie, która była tak duża, że Ash i jego przyjaciele czuli się jak w rzeczywistych mieszkaniach. Później Misty nawet skomentowała "domek", że była to największa posiadłość jaką kiedykolwiek widziała.

Lata później, w odcinku Święty ślub, James wrócił do rodziców do domu. Jednak okazało się, że sprowadzenie go było pułapką do poślubienia Jessiebelle, a gdy oszustwo zostało ujawnione, Jessiebelle uwięziła Jamesa w rodzinnym lochu. Ash, jego przyjaciele, Jessie, Meowth i Growlie wpadli do lochu i uratowali Jamesa. On i Growlie byli zadowoleni, że są razem, ale szczęśliwa chwila została przerwana, gdy Jessiebelle i jej Vileplume zaatakowali. Po pokonaniu Vileplume'a i tymczasowej gonitwie Jessiebelle, James po raz kolejny uciekł z domu, zostawiając dziedzictwo, by podróżować z Jessie i Meowthem. Zasmucony, Growlie zawył, kiedy James odszedł z dworu.

Growlie ponownie pojawił się w odcinku Ten skarb należy do mnie!, gdzie przypadkowo rozpoznał Zespół R, gdy przenikali w jednym z wakacyjnych domów rodzinnych Jamesa, ponieważ był tak szczęśliwy, aby zobaczyć Jamesa ponownie. Growlie przystąpił do pomocy Jamesowi, aby był w stanie po raz kolejny uniknąć rodziny. Choć rzadko się widują, Growlie chroni swojego pana i jest mu oddany.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki