Wikia

Pokepédia

Grotle

Komentarze4
2546stron na
tej wiki
Grotle
Grotle anime
ヒコザル Hayashigame
Informacje
Typ Trawa1
Gatunek Pokémon Krzak
Zdolność Zarastanie
Wzrost 1.1m
Waga 97kg
Płeć Samiec i samica
387388389

Grotle to Pokémon typu trawiastego. Ewoluuje z Turtwiga, a następnie przekształca się Torterrę.

Biologia

Fizjologia

Przez ewolucję kształt tego Pokémona się zmienił. Skorupa weszła na głowę, a ogon i cały tył też zrobiły się żółte. Kiełek Turtwiga wyrósł na dwa krzewy, na których rosną żołędzie gdy jest gotowy do ewolucji, które są umieszczone po bokach skorupy. Są trzy długie, brązowe grzbiety na górze skorupy Grotle'a. Dolna szczęka Grotle'a jest w barwy żółtej i trójkątne rozszerza na policzkach. Nogi Grotle'a są koloru żółtego, z trzema pazurami.

Różnice płci

Jak dotąd nie odkryto żadnych różnic w wyglądzie tego Pokémona, które są wpływem płci.

Specjalne zdolności

Grotle ma zdolność znaczenia czystej wody do studni.

Zachowanie

Grotle acorn

Grotle z żołędziami

Grotle czasami zaczynają chodzić wokół brudu i błota. To pozwala na wniknącia w minerały i sprawić, aby powłoka stała się jeszcze twardsza.

Grotle może również przeprowadzać wydawanie owoców i to jest znak, że Grotle może ewoluować. Żołędzie te rosną na jego dwóch krzaczkach.

Siedlisko

Grotle żyją w wilgotnych lasach, w pobliżu źródeł słodkiej wody.

Dieta

Podobnie jak Turtwig, Grotle odżywia się w procesie fotosyntezy. Może również jeść jagody jak zwykły Pokémon.

W anime

Ważniejsze występy

Grotle Asha

W odcinku Niespodziewana pomoc! Turtwig Asha ewoluuje w Grotle'a. Potem, w odcinku Latająca wieża Sunyshore! ewoluuje w Torterrę.

Drugoplanowe role

Grotle pojawił się w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP100 Grotle, Pokémon Krzak, wyższa forma Turtwiga. Grotle żyje w wilgotnych lasach. Często wystawia na słońce drzewo, które rośnie na jego skorupie.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki