Fandom

Pokémon Wiki

Grings Kodai

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Grings Kodai

グリングス・コーダイGrings Kōdai

250pxKodai
Płeć Mężczyzna
Miasto Nimbasa
Region Unova
Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji

Grings Kodai lub po prostu Kodai jest głównym antagonistą w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Historia

Jest on znany jako człowiek z bezwzględną ambicją i jest powszechnie uznawany za sukces w biznesie, a nawet jest prowadzony magazyn opublikowany po jego wyczynach. Jednak przyczyną jego sukcesu są nadprzyrodzone moce. Kodai ma dziwną moc, czasem zaczyna mieć bolesne halucynacje i wizję przyszłości. Rowena później objawia Ashowi i jego przyjaciołom, że Kodai był bezpośrednio odpowiedzialny za katastrofę, która przytrafiła się Mieście Crown dwadzieścia lat wcześniej. Odkrył Celebi w mieście i dotknął "Fali Czasu" wyprodukowanej z podróży w czasie - dając mu zdolności widzenia przyszłości. Jednakże, ingerowanie w fali czasu i pochłanianie tajemniczej energii wewnątrz niego, powstała ciemna eksplozja "negatywny czas", która zabiła wszystkie rośliny w Crown i obszary wokół nich. Prawie dwadzieścia lat minie zanim miasto i jego mieszkańcy w staną się w pełni sprawni po katastrofie.

Plik:File-Kodai Young.png

Na dzień dzisiejszy, Kodai jest prezydentem potężnej korporacji noszącej jego imię, Sieć Kodaia, z sekretarką i asystentką Roweną i ochroniarzem Goone'em. Jest on pokazany w nadawaniu wiadomości planującej wejście Raikou, Enteia i Suicune'a.

Ponieważ umiejętności zdobył od dotykania Fali Czasu, która powoli znikała, Kodai był szalenie zdesperowany, żeby znaleźć to jeszcze raz, aby mógł odnowić ją bez względu na koszty dla mieszkańców Crown. Brak danych dla jego wszystkich asystentów doprowadził do uprowadzenia dwóch tajemniczych Pokémonów, Zoruy i jego matki Zoroark. Szantażuje Zoroark do ataku na Miasto Crown w przebraniach Legendarnych Bestii przez zagrożenie dla bezpieczeństwa dziecka. Zorua ucieka, ale to nie szkodzi planu Kodaia. Zoroark nie jest świadoma tego faktu, że Kodai wykorzystuje projekcję Zoruy, by ją przekonać. Kodai rozpoczyna swój plan, potajemnie edytując filmy z Zoroark, by ukazać, że naprawdę niszczy miasto. Następnie dochodzi do ewakuacji z miasta. Z pustym miastem, Kodai jest wolny, aby szukać swojej nagrody w Crown.

Zamierzał złapać Celebi, który pojawił się w Crown od dwudziestu lat w przyszłości, w celu znalezienia Fali Czasu. Wizja na początku historii ukazuje mu, że Ash i jego przyjaciele będą sprzeciwiać się mu, ale także pozornie pokazuje mu zwycięstwo. Jego wizje i prowadzenie Celebi ostatecznie doprowadziły go na stadion, gdzie Fala Czasu znajduje się. Jednak Celebi leci do lasu, zmuszając Kodaia do naśladowania do czasu, gdy odkrył, że został oszukany w przez Zoruę zamienionego w Celebi. Pomimo najlepszych starań ostatecznie łapie Zoruę i pochłaniania Falę Czasu.

Plik:File-Kodai Vision.png

Po powrocie na stadion, zostawia on swojego Mismagiusa z Ashem, Pikachu i Celebi, pozwalając Kodaiowi zbliżyć się do Fali Czasu, aż do przybycia Zoroark, która postanowiła odzyskać syna i zemścić się na Kodaiu. Jednak Kodai był przygotowany do tego wydarzenia i uwięził Zoruę w szczypcach, grożąc o zabiciu go Zoroark. Potem nakazuje swojemu Shuppetewi wykończyć Zoroark. Katastrofa z przeszłości zaczyna się powtarzać, czas nagle zaczął cofać się i Kodai zdał sobie sprawę, ku swojemu przerażeniu, że Fala Czasu wchłonęła jedynie iluzję stworzoną przez Zoroark. Nie mógł zrozumieć, jak to się stało, ale później wszystko się wyjaśnia.

Karl i Rowena następnie ujawniają film, na którym Kodai przyznaje się do winy z poprzednich katastrof. Rozwścieczony, Kodai karze Shuppetowi zaatakować Zoruę, ale Zoroark go broni. Kodai następnie gwałtownie uderza Zoroark prądem, ale ta kontratakuje Mrocznym Pulsem. Jej kontratak zniszczył jego ramię robota, uniemożliwiając mu absorbowanie Fali Czasu. Zoroark następnie przechodzi do likwidacji Shuppeta, podczas gdy jego Mismagius został pokonany przez Pikachu Asha i Piplupa Dawn. Ze zniszczonym pazurem i pokonanymi Pokémonami, Kodai pozostaje bezbronny przez Zoroark i Legendarne Bestie, które służą jako strażnicy Crown. Jednak Kodaiowi udaje się uciec, ale zanim mógł uciec, zaczął mieć halucynacje z innej iluzji przez umierającą Zoroark. Zoroark anuluje złudzenie, powodując potknięcie Kodaia. Kiedy odzyskuje przytomność, odnajduje się w otoczeniu Zoroark (która została reaktywowana przez Celebi), Zoruy, oficer Jenny, i wielu innych, podczas gdy wideo zarejestrowane przez Karla nadawano na całym mieście. Z objawienia był odpowiedzialny za zniszczenie posydonii dwadzieścia lat temu i był gotów zrobić to ponownie, ale został aresztowany przez Jenny.

Kodai i Goone zostali aresztowani.

Technologia

Ogromne bogactwo Kodaia pozwoliło na dostęp do dużej ilości zaawansowanych technologicznie urządzeń potrzebnych do jego misji. Wśród tych narzędzi są:

  • Generator Iluzji: mała kula, która może tworzyć fizyczną manifestację Pokémona.
  • Kanclerz Iluzji: bransoletka, która po uruchomieniu pokazuje złudzenia.
  • Pojazd Desant: samochód zdolny do jazdy po wodzie i lądzie. Jest wyposażony w Generator Iluzji, a także w zdalnie sterowane spodki, które mogą generować energię elektryczną żelaznych skrzyń.
  • Ręce Robota: pierwotnie pojawiły się jako urządzenie znajdujące się w plecaku, z dużym ramieniem. Później zyskały pazur na końcu. Mogły być ukryte wewnątrz rękawa Kodaia. Są one stosowane do absorpcji energii Fali Czasu, a także do atakowania. Ich wydajność jest w stanie osiągnąć wysoki poziom napięcia.
  • Sterowiec: masywna, łódź latająca, która służy jako baza operacji Kodaia.
  • Kamera w długopisie: naprowadzająca, latająca kamera przebrana za długopis, która może być używana do szpiegowania. Jej słabością jest głośny szum podczas lotu.
  • Hoverboard: służy do szybkiego poruszania się na duże odległości i znalezienia Fali Czasu. Jest wyposażony w mapy radarowe Crown i reflektory.
  • Zdalne Kamery: kilka jednostek obsługujących kamery wykorzystywane do prowadzenia nadzoru w wielu dziedzinach.
  • Oprogramowanie do edycji wideo: niezwykle potężny program do edycji wideo.

Pokémony

Plik:Grings Kodai's Mismagius.png Mismagius

Jednym z Pokémonów Kodaia jest Mismagius, którego posiadał jeszcze gdy był Misdreavusem. Lata temu, kiedy Kodai pierwszy raz odkrył Falę Czasu, Misdreavus był obecny przy tym. Po ewolucji, Mismagius nadal służył wiernie Kodaiowi i pomógł mu, przy użyciu Psychicznych ataków, zatrzymać Asha. Mismagius później został pokonany przez Elektro Akcję Pikachu.

Znane ruchy Mismagiusa to Psychiczny Cios i Psychofala.

Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji
Plik:Grings Kodai's Shuppet.png Shuppet
Shuppet jest innym Pokémonem Kodaia, który ściśle z nim pracował podczas poszukiwania Fali Czasu. Lata temu, Kodai używał Shuppeta do znalezienia Fali Czasu Celebi.

Lata później, Shuppet okazał się lojalny i posłuszny Kodaiowi. Jest bezwzględny, ponieważ zaatakował Zoruę od tyłu, gdy próbował uciec do Zoroark, ale został pokonany dzięki Ciemnemu Pulsowi Zoroark.

Znane ruchy Shuppeta to: Przewidywanie, Kula Cienia, Psychiczny Cios i Elektrowstrząs.

Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji

.

Kontrolowane

Plik:Grings Kodai's Suicune, Raikou and Entei (projections).png Suicune, Raikou i Entei (projekcje)
Kiedy zbliżał się turniej, Kodai twierdził, że będzie używał trzech Legendarnych Bestii jako zespół. Jednak był to po prostu chwyt, ponieważ były to hologramy. Kodai używał hologramów również do testowania zdolności Zoroark.
Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji
Plik:Grings Kodai's Zorua (projection).png Zorua (projekcja)
Kodai stworzył hologram Zoruy jako przynętę do zwabienia Zoroark w pułapkę.
Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji

.

Uciekli

Plik:Grings Kodai's Zorua.png Zorua
Osobny artykuł: Zorua (film 13)

Kodai porwał Zoruę z jego ojczyzny wraz z matką, Zoroark. Później Kodai próbował trzymać go jako zakładnika, by Zoroark zaatakowała Miasto Crown. Jednak podczas transportu Zorua uciekł ze sterowca Kodaia, ale Zoroark wierzyła, że Zorua nadal jest niewoli.

Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji
Plik:Grings Kodai's Zoroark.png Zoroark ♀
Osobny artykuł: Zoroark (film 13)

W planie Kodaia Zoroark miała zaatakować Miasto Crown, by mieszkańcy je opuścili, a wtedy Kodai mógłby w spokoju szukać Fali Czasu. Gdy zostało to dokonane, Zoroark została odzyskana jednak później uciekła, gdy usłyszała krzyk Zoruy.

Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki