Fandom

Pokémon Wiki

Grant

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Zalążek artykułu
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!

Grant (jap. ザクロ Zakuro) to lider Sali w Mieście Cyllage. Jest liderem specjalizującym się w Typie kamiennym. Trenerom, którzy go pokonają, daje Odznakę Klifu.

W grach

Grant pojawia się w Pokémon X i Y jako Lider sali. Trenerzy, którzy pokonają Granta, otrzymują Odznakę Klifu, wraz z TM39 ( Kamienny Grób ). Wyróżnia się w różnych sportów, takich jak wyścigi na rowerze i wspinaczki górskie. Według serialu Gym Freaks, jest "trend setterem", a jego fryzura "rolling stones" najwyraźniej jest popularna wśród młodych ludzi. Stwierdza również, że zmniejszają ilość jego jedzenia, aby utrzymać jego małą wagę, jednak Grant w różnych okazjach je słodycze.

Pokemony

Pokemon X i Y

Walka w sali

Battle Chateau

Sprite'y

X Y
VSGrant.png
VS Grant
X Y
Grant Icon.png
Ikona PSS

W anime

Grant anime.png

Grant w anime

Grant zadebiutował w Zamek pełen tytułów!, gdzie Ash i jego przyjaciele spotkali go w Pałacu Walki. Został awansowany do rangi "wielkiego księcia", po wygraniu jego Onixa z Surskitem Violi. Blisko końca odcinka, Ash i jego przyjaciele odkryli, że Grant jest liderem miasta Cyllage, przez co Ash jeszcze bardziej był podekscytowany jego zbliżającą się bitwą z nim w sali Cyllage.

Grant nie może się oprzeć od chodzenia po ścianach, lecz później spada z nich. Viola jednak przyzwyczaiła się do tego. Wydają się też być dobrymi przyjaciółmi.

Grant pojawił się w Wspinaczka na ściany!, gdy Ash dotarł do sali Cyllage. Grant, w przeciwieństwie do większości liderów, pozwolił Ashowi użyć całego swojego zespołu przeciwko jemu, podczas gdy on będzie używać tylko dwóch Pokémon. Po kilku ciężkich walk, Ash wyszedł zwycięsko i Grant przyznał mu Odznakę Klifu, mówiąc mu, że chciałby się zmierzyć z nim kiedyś w Pałacu Walki.

Pokemony

Grant Onix.png
Onix
Grant Tyrunt.png
Tyrunt

Ciekawostki

  • Grant jest pierwszym liderem typu kamiennego, który nie jest pierwszym liderem w swoim regionie.
    • Jest też jedynym liderem typu kamiennego w grach, który nie posiada Onixa i Geodude'a w tym samym momencie.
Liderzy sal w regionie Kalos
VSViola.png VSGrant.png VSKorrina.png VSRamos.png
Bug Badge.png Viola Cliff Badge.png Grant Rumble Badge.png Korrina Plant Badge.png Ramos
VSClemont.png VSValerie.png VSOlympia.png VSWulfric.png
Voltage Badge.png Clemont Fairy Badge.png Valerie Psychic Badge.png Olympia Iceberg Badge.png Wulfric

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki