FANDOM

Golett Luke'a
ルークのゴビット Luke's Gobit
270px
Informacje
Płeć Bezpłciowy
Zdolność Nieznana
Trenerzy Luke
Obecna lokalizacja Z Luke'iem
Historia
Debiut Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Golett Luke'a to jeden z Pokémonów Luke'a. Golett pomaga Luke'owi w filmach poprzez noszenie jego wyposażenia, w szczególności aparatu. Również przyczynia się do robienia rekwizytów i broni.

Historia

Golett zadebiutował w odcinku Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!, pomagając Luke'owi złapać uciekającą Zoruę. Pomagał także w przygotowaniach do filmu, a później walczył przeciwko Zespołowi R, gdy ci porwali Zoruę.

W odcinku Emocje w Nimbasie!, Golett pomagał trenerowi zrobić film dokumentalny o turnieju pt. "Klubowe Bitwy". Później, w pierwszej rundzie zawodów w odcinku Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia!, Golett był używany przeciwko Darmanitanowi Scootera, gdzie łatwo pokonał swojego przeciwnika. Później walczył z Axew Iris w półfinale w odcinku Finał Klubowych Bitew: Narodziny Bohatera!, gdzie został pokonany przez nowo nauczoną Zniewagę Axew, mimo że z początku miał sporą przewagę.

Pojawia się ponownie ze swoim trenerem w odcinku An Epic Defense Force!, gdzie pomoga mu zrobić film na konkurs filmowy. W swojej roli, Golett został pobity przez robota Tyranitara, a następnie ewoluował w Golurka dzięki efektom specjalnym i tak był w stanie zniszczyć gigantycznego robota.

Ruchy

Golett używa Mega Cios Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Kula Cienia Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!
Cios Cienia Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia!
Mega Cios Finał Klubowych Bitew: Narodziny Bohatera!
Podwójny Zespół Finał Klubowych Bitew: Narodziny Bohatera!
Żyroskop Finał Klubowych Bitew: Narodziny Bohatera!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki