Fandom

Pokémon Wiki

Glenn

3207stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Glenn.png
Glenn (jap. グレン Glenn) to postać z odcinka Battling the Bully!. Jest przyjacielem zarówno Micka jak i Seana. Glenn uwielbia toczyć bitwy Pokémonów, mimo że nie posiadania żadnego Pokémona i ma niewielką wiedzę o nich. Jest apodyktyczny i zastraszający. Kiedy Sean przyniósł Pokémony ojca, Glenn natychmiast wyrwał je od niego. Wierzy, że najważniejszą rzeczą walki jest zwycięstwo, a czasami zmusza Seana, by celowo przegrywał z nim.

Gdy Mick pokazał Glennowi Pikachu, ten powiedział, że dostał go od ojca, a naprawdę chciał stoczyć z nim walkę. Więc powiedział Seanowi, by wziął lepsze Pokémony od ojca, podczas gdy sam szukał Micka i Pikachu. Kiedy znalazł ich, przyprowadził ich z powrotem do stoczni, gdzie Sean dał mu Scolipede'a i Seismitoada. Planował używać ich przeciwko Pikachu, ale Sean oświadczył, że nie byłoby to fair, więc powiedział Nickowi, by również używał dwóch Pokémonów. Krokorok w okularach zgłosił się ochotnika, by być partnerem Pikachu, i bitwa rozpoczęła się. Podczas całej bitwy, Sean próbował doradzać Glennowi, co denerwowało go. Ze względu na nie słuchanie, przegrał walkę z Mickiem. Wcale nie był szczęśliwy, że przegrał, i oskarżył Micka, że celowo próbował go upokorzyć. Miał go uderzyć, lecz Ash zatrzymał go. Sean następnie powiedział, że nie chce być już przyjacielem Glenna.

Gdy bolało go złe samopoczucie Scolipede'a i Seismitoada, karmił ich specjalną żywnością Cilana, aby pomóc wyleczyć ich. Później przeprosił Micka i Seana i zorientował się, że w bitwie ważniejsza jest zabawa niż zwycięstwo.

Pokémony

Pożyczone

Patrat
200pxDebiut: Battling the Bully! Glenn pożyczył Patrata od ojca Seana i użył go w walce Seanem.
Ataki
Akcja
Scolipede
200pxDebiut: Battling the Bully! Glenn pożyczył Scolipede'a od ojca Seana i wykorzystał go w podwójnej bitwie przeciwko Pikachu Asha i Krokorokowi używanych przez Micka. Glenn nalegał, by walczył z Pikachu, mimo że Seismitoad mógł odwrócić elektryczne ataki. Został pokonany, kiedy Pikachu użył Elektro Kuli. Później zjadł specjalną żywność Cilana w celu uzdrowienia.
Ataki
Trujący Ogon, Ochrona i Bomba Mułu
Seismitoad
200pxDebiut: Battling the Bully! Glenn pożyczył Seismitoada od ojca Seana i wykorzystał go w podwójnej walce przeciwko Pikachu Asha i Krokorokowi używanych przez Micka. Sean zalecił używanie go przeciwko Pikachu, ponieważ jest częścią ziemnego typu, ale Glenn zignorował go i wykorzystał go przeciwko Krokorokowi. Choć zna imponujący Skręto Cios, został łatwo pokonany. Później zjadł specjalną żywność Cilana w celu uzdrowienia.
Ataki
Skręto Cios

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki