Fandom

Pokémon Wiki

Glameow Zoey

3275stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Glameow Zoey
ノゾミのニャルマー Nozomi's Nyarmar
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Zoey
Miejsce złapania Miasto Snowpoint
Obecna lokalizacja Z Zoey
Historia
Debiut Koordynatorzy przypuszczają atak
Złapany w Widziane w Klasowy trening
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Glameow Zoey był pierwszym widzianym Pokémonem Zoey. Jest również jej głównym Pokémonem.

Historia

Glameow debiutuje w odcinku Koordynatorzy przypuszczają atak, gdzie podszedł do Dawn z jej brakującym naszyjnikiem wokół swojego ogona. Dopiero w następnym odcinku pokazał, jak silny jest w rzeczywistości. Podczas Pokazów Jubilife, udało mu się pokonać Aipom Asha, Buneary Dawn i pożyczonego Carnivine'a przez Jessie, zdobywając dla Zoey Wstążkę Jubilife. Później okazało się, że pokonał także Prinplupa Kenny'ego.

Pokazał się ponownie w odcinku Polowanie na Buizela!, gdzie walczył z dzikim Buizelem, którego Zoey próbowała złapać. Jednak po imponującej walce został znokautowany przez Strumień Wody Buizela. W odcinku Porażki i zwycięstwa wraz z Misdreavus znalazł Asha i jego przyjaciół, aby mogli pomóc Zoey. Później, wraz z Shellosem, pokazał Dawn jak uczestniczyć w Pokazach z dwoma Pokémonami, tworząc olśniewający wynik. Następnie Jessalina pojawiła się i używała Dustox i Sevipera w podwójnej bitwie z Glameowem i Shellosem. Jessalina miał kilka dobrych kombinacji, ale została pokonana.

Plik:Zoey glameow young.png
Zoey używała Glameowa w Pokazach Hearthome, wraz z Shellosem był wykorzystywany w pierwszej rundzie, tworząc zdumiewającą wydajność. W odcinku Czas na zmiany, Glameow był używany w walce z Buizelem Dawn, w celu zdobycia doświadczenia w Pokazach.

Zoey użyła go ponownie do walki z Mismagius Fantiny w odcinku Niesamowita walka, ale został pokonany przez połączenie Magicznego Liścia i Psychofali.

Zoey używała Glameowa w półfinale Pucharu Wallace'a przeciwko May i jej Beautifly. Jednak przegrał on z Beautifly, przez co Zoey odpadła z konkurencji.

Pojawił się również w odcinku Klasowy trening, gdzie okazało się, jak został zatrzymany przez Zoey. Znalazła Glameowa porzuconego w alejce w dzień zimy. Jej rodzice nie pozwolili jej zatrzymać go mówiąc, że była zbyt młoda, by być Trenerką Pokémon. Kazali odnieść go do Centrum Pokémon, ale postanowiła ukryć go w szopie i dbać o niego w tajemnicy. Zoey i Candice dbali o Glameowa aż do czasu, gdy Zoey została trenerką. W tym momencie Glameow dołączył do Zoey jako jej starter Pokémon.

W odcinku Kiedy los zatacza koło... pomógł Zoey dojść do półfinałów wraz z Gastrodonem, a w odcinku Wielki bój o zwycięstwo! wygrał finał Wielkiego Festiwalu Sinnoh wraz z Gallade'em w walce Dawn i Zoey.

Ruchy

Ataki Pliki Debiut
Cienisty Pazur 431MS.png Dawn i jej pierwsza rywalka
Stalowy Ogon 431MS.png Dawn i jej pierwsza rywalka
Ciosy Furii 431MS.png Dawn i jej pierwsza rywalka
Fala Szoku 431MS.png Porażki i zwycięstwa
Ukryta Moc 431MS.png Nie mów hop, Dawn
Blef 431MS.png Wielki bój o zwycięstwo!
Piorun 431MS.png300px Wielki bój o zwycięstwo!

Ruchy improwizowane

  • Plik:Signal Tail.png
    Blef Cienistego Pazura pierwszy raz pojawił się w odcinku Dawn i jej pierwsza rywalka w walce Zoey z Ashem w Pokazach Jubilife. Zoey karze Glameowowi używać Cienistego Pazura do zaatakowania Aipom, która koncentruje się na ataku, ale prawdziwym celem Zoey było wykorzystanie z góry Stalowego Ogona. Później, w tym odcinku, ruch ten był używany w walce z Dawn, by użyć Lodowego Promienia Buneary na swoją korzyść. Ruch był używany ponownie w Pucharze Wallace'a, gdy Zoey walczyła z May. Ostatni raz pojawił się w walce z Dawn w finale Wielkiego Festiwalu Sonnoh.
  • Kombinacja Bomby Błotnej i Fali Szoku - Shellos wystrzeliwuje Bombę Błotną w powietrze, a Glameow używa Fali Szoku i rozsiewa atak Shellosa.
  • Połączenie Cienistego Pazura i Zamieci - Zoey używa Cienistego Pazura Glameowa, a następnie Shellos używa Zamieni na ataku Glameowa, dzięki czemu wygląda to jak zamieć wychodzi z łapy Glameowa, czyniąc ruch znacznie bardziej wydajniejszym i piękniejszym.
  • Ogon Sygnału był używany przez Zoey podczas jej walki z Dawn w finale Wielkiego Festiwalu Sinnoh. W celu stworzenia ruchu, Gallade Zoey strzela Promieniem Sygnału w Glameowa używającego Stalowego Ogona. Poprzez kręcenie ogonem, Glameow może przechwycić wiązkę sygnału i stworzyć efekt spirali, która następnie atakuje przeciwnika.
  • Zelektryfikowane Psycho Cięcie było ostatecznym atakiem w walce z Dawn w Wielkim Festiwalu. Dzięki niemu Zoey wygrała. Gallade skacze korzystając z Psycho Cięcia, a następnie Glameow wystawia ogon i Gallade wskakuje na ogon Glameowa. Glameow wykorzystuje Piorun. Ostrza Gallade'a świecą na żółto i zostają wzbogacone o energię eletryczną.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki