Fandom

Pokémon Wiki

Glameow Johanny

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Glameow Johanny
アヤコのニャルマー Ayako's Nyarmar
Johanna Glameow.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Johanna
Obecna lokalizacja Z Johanną
Historia
Debiut Pierwsza podróż
431MS.png
Nigdy nie ewoluował.

Glameow Johanny jest Pokémonem Johanny.

Historia

Plik:Johanna and Glameow.png
Glameow wydaje się być Pokémonem rodziny. Jednak, gdy mama Dawn była koordynatorką, występował z nią na pokazach i Wielkim Festiwalu. Widać go na wielu zdjęcia w domu Dawn, szczególnie na fotografiach z pokazów, gdzie mieści się obok Johanny, która przyjmuje trofea pokazów. Jest również widoczny z Johanną, kiedy razem oglądają Dawn rywalizującą w zawodach.

Johanna ma szczególny przepis na Pofinki dla Glameowa, który pomógł Dawn w tworzeniu jej przysmaków, o których mowa w odcinku Mamy Pofinkowy plan!. Dawn jednak nie wiedziała, że ten przepis był tylko wykonany dla Glameowów i nie smakował pozostałym. Z drugiej strony, Meowth stwierdził, że Pofinki są pyszne.

Pierwsza walka Glameowa została pokazana w retrospekcji w odcinku Starcie dwóch pokoleń!, gdzie walczył z Delcatty Lily i przegrał.

Walczył u boku Umbreona Johanny przeciwko Piplupowi i Pachirisu Dawn w podwójnej bitwie w odcinku Domowa strategia. Pokémony Johanny ostatecznie wygrały mecz.

Na krótko pojawił się ze swoją właścicielką w Szkole Trenerów w odcinku Nauka od podstaw!.

Ostatni raz Glameow pojawia się w SS024, gdzie był używany do walki z Dawn i jej Piplupem i Cyndaquilem w parze z Umbreonem. Był ono w stanie wykonać z Umbreonem pewne olśniewające kombinacje, ale kiedy Piplup i Cyndaquil użyli połączenia Wiru Wodnego i Kręgu Ognia, bitwa została przerwana.

Ruchy

Glameow używa Prędkości Ruch Pierwsze poawienie
200px
Stalowy Ogon Starcie dwóch pokoleń!
Kula Cienia Domowa strategia
Prędkość Domowa strategia
Przyciąganie Domowa strategia
Szybki Atak Domowa strategia
Cienisty Pazur SS024
Blef SS024

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki