Wikia

Pokepédia

Glalie Asha

Komentarze11
2553strony na
tej wiki
Glalie Asha
サトシのオニゴーリ Satoshi no Onigōri
Ash Glalie
Informacje
Debiut Pada śnieg, pada śnieg, pada Snorunt
Miejsce złapania Wyspa Izabe
Płeć Nieznana*
Umiejętność Nieznana
Aktualna lokalizacja W laboratorium profesora Oaka
361 mini 362 mini
Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku
Glalie był piątym Pokémonem złapanym przez Asha podczas jego podróży po regionie Hoenn.

Historia

Hoenn

Glalie raz pierwszy pojawia się w odcinku Pada śnieg, pada śnieg, pada Snorunt na Wyspie Izabe jako Snorunt. Ash i grupa zatrzymała się w Centrum Pokémon ze względu na śnieg. Snorunt za nimi i ukradł Odznaki Asha. Ash, Pikachu i Corphish otoczyli go przy ścianie. Snorunt zamroził jedną z Odznak, rzucił ją w powietrze i uciekł z resztą identyfikatorów przy użyciu Podwójnego Zespołu. Zostawiał Odznaki jedna po drugiej, aby jego "gra" była bardziej interesująca. Po spotkaniu z Zespołem R, Snorunt zamroził Asha i wyszedł z Centrum przez okno. Ash podążał za nim i uderzyła w nich mała lawina. Snorunt zabrał go do jaskini. Po obudzeniu się Asha, Snorunt podaje mu jabłko i gdy Ash zaczyna ufać złośliwemu Pokémonowi, Snorunt ucieka w zamieć z czapką. Zanosi czapkę do Centrum Pokémon, a następnie prowadzi grupę do Asha. Później grupa prosi Snorunta o inne Odznaki, jednak zostaje z Pikachu porwany przez Zespół R. Snorunt szybko uciekł i uratował Pikachu. Potem nadal odmówił zwrotu Odznak, więc Ash walczył z nim, a następnie go złapał. Został wprowadzony do grupy innych Pokémonów na końcu odcinka, gdzie kontynuował dowcipy.

W następnym odcinku, Czy ja słyszę Raltsa?, Snorunt dołączył do Maxa, aby zanieść chorą Ralts do Centrum Pokémon.

Pierwsza walka Snorunta w Sali nastąpiła w odcinku Przeznaczenie wielkiej ósemki przeciwko Juanowi. Walczył wraz z Pikachu przeciwko Sealeo i Seakingowi, ale nie był w stanie wiele zrobić, zanim został pokonany.

Ash Snorunt

Jako Snorunt

W odcinku Miłosne wyboje!, Ash rozpoczął próby nauczenia go Lodowego Promienia. Ucząc się nowego ruchu, Snorunt wiele razy zamrażał ludzi. Wreszcie, w odcinku Popis Drew, Robert dał mu kilka rad, jak skupić się na ataku. Podczas walki z Zespołem R na Wielkim Festiwalu, Snorunt przekształcił się w Glaliego i pokonał ich nowo nauczonym Lodowym Promieniem.

Glalie stoczył kilka bitew w Konferencji Ever Grande i okazał się dość potężnym w zespole Asha. W odcinku Pieśń zwycięstwa walczył w parze z Grovyle'em w walce przeciwko Clarkowi i jego Pokémonom, Quilavie i Charizardowi. Po tym, jak Grovyle został wyeliminowany, Glalie walczył z Charizardem jeden na jednego i ostatecznie wygrał. Później walczył z Misdreavus Katie i choć pokonał ją, Glalie również przegrał na skutek Więzi Przeznaczenia. W walce Asha z Morrisonem w odcinku Wybieraj albo przegrasz! został wysłany do walki z Metangiem i po długiej walce wygrał mecz dla Asha. W bitwie Asha z Tysonem, Glalie został wysłany do walki ze Sceptilem Tysona, gdzie bitwa zakończyła się remisem.

W odcinku Na właściwym miejscu o właściwej porze, Ash zostawił go w laboratorium profesora Oaka, zanim poszedł walczyć w Strefie Walk.

Sinnoh

Wrócił do zespołu Asha w odcinku Spotkanie ze starymi przyjaciółmi! na Konwaliową Konferencję. Kiedy zobaczył swojego trenera, zamroził go Lodowym Promieniem, którego Torkoal później rozmroził. W odcinku Opanujmy właściwy ruch!, Glalie pojawił się na szkoleniach Torterry i Infernape'a przed walką Asha z Conwayem. Glaliego nie zaobserwowano w udziale na Konwaliowej Konferencji.

Seria Czerń i Biel

Ponownie spotkał Asha na koniec serii Czerń i Biel w odcinku Marzenie wciąż trwa!, gdzie on i reszta Pokémonów Ketchuma zostali uwiecznieni na zdjęciu ze swoim trenerem.

Osobowość i cechy

Ash and Glalie

Ash i Glalie

W swoich pierwszych występach jako Snorunt, był bardzo złośliwy i kłopotliwy, ciągle robił figle Ashowi i grupie. Był bardzo energiczny i śmiał się ze wszystkiego, nieważne, czy jest to dobre, czy złe. Jednakże pokazał, że potrafi być poważny, mianowicie gdy uratował Asha przed zamiecią lub gdy zamroził trochę jagód, by pomóc Maxowi wyleczyć chorego Raltsa. Czasem wydaje się irracjonalny.

Ruchy

Ruch Typ Pierwsze użycie Obraz
Lodowaty Wiatr Lód Pada śnieg, pada śnieg, pada Snorunt Jest
Ash Glalie Icy Wind

Podwójny Zespół Normal Pada śnieg, pada śnieg, pada Snorunt Jest
Ash Glalie Double Team

Taran Normal Pada śnieg, pada śnieg, pada Snorunt Jest
Ash Glalie Headbutt

Lodowy Promień Lód Miłosne wyboje! Jest
FileGlalie ice beam

Dubbing

Jako Snorunt

Kraj Aktor(ka)
Japonia 伊東みやこ Miyako Itō
USA Kayzie Rogers

Jako Glalie

Kraj Aktor(ka)
Japonia 小西克幸 Katsuyuki Konishi
USA Pete Zarustica
Polska Pete Zarustica

Ciekawostki

  • To jedyny Pokémon Asha typu czysto lodowego.
  • To jedyny Pokémon Asha z Hoenn, który nie wystąpił w sadze Battle Frontier.

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Snorunt i Glalie.
Pokémony Asha
Ash Kalos
Przy sobie PikachuFroakieFletchinderHawlucha
W laboratorium Oaka BulbasaurCharizardKinglerMukTaurosySnorlaxHeracrossBayleefQuilavaTotodileNoctowlDonphanSwellowSceptileCorphishTorkoalGlalieStaraptorTorterraInfernapeBuizelGliscorGibleUnfezantOshawottPigniteSnivyScraggyLeavannyPalpitoadBoldoreKrookodile
Na treningu SquirtlePrimeape
Wypuszczone ButterfreePidgeotLapras
Wymienione RaticateAipom
Rozdane Beedrill
Nieoficjalne HaunterLarvitar

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki