Wikia

Pokepédia

Glalie Asha

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Glalie Asha
Ash Glalie
サトシのオニゴーリ Satoshi's Onigohri
Informacje
Debiut Pada śnieg, pada śnieg, pada Snorunt
Miejsce złapania Wyspa Izabe
Płeć Nieznana*
Umiejętność Nieznana
Aktualna lokalizacja W laboratorium profesora Oaka
361 mini 362 mini
Ten Pokémon spędził 15 odcinków jako Snorunt.
[[{{{gatunek}}}|Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku]]
Glalie był piątym Pokémonem złapanym przez Asha podczas jego podróży po regionie Hoenn.

Historia

Hoenn

Glalie raz pierwszy pojawia się w odcinku Pada śnieg, pada śnieg, pada Snorunt na Wyspie Izabe jako Snorunt. Ash i grupa zatrzymała się w Centrum Pokémon ze względu na śnieg. Snorunt za nimi i ukradł Odznaki Asha. Ash, Pikachu i Corphish otoczyli go przy ścianie. Snorunt zamroził jedną z Odznak, rzucił ją w powietrze i uciekł z resztą identyfikatorów przy użyciu Podwójnego Zespołu. Zostawiał Odznaki jedna po drugiej, aby jego "gra" była bardziej interesująca. Po spotkaniu z Zespołem R, Snorunt zamroził Asha i wyszedł z Centrum przez okno. Ash podążał za nim i uderzyła w nich mała lawina. Snorunt zabrał go do jaskini. Po obudzeniu się Asha, Snorunt podaje mu jabłko i gdy Ash zaczyna ufać złośliwemu Pokémonowi, Snorunt ucieka w zamieć z czapką. Zanosi czapkę do Centrum Pokémon, a następnie prowadzi grupę do Asha. Później grupa prosi Snorunta o inne Odznaki, jednak zostaje z Pikachu porwany przez Zespół R. Snorunt szybko uciekł i uratował Pikachu. Potem nadal odmówił zwrotu Odznak, więc Ash walczył z nim, a następnie go złapał. Został wprowadzony do grupy innych Pokémonów na końcu odcinka, gdzie kontynuował dowcipy.

W następnym odcinku, Czy ja słyszę Raltsa?, Snorunt dołączył do Maxa, aby zanieść chorą Ralts do Centrum Pokémon.

Pierwsza walka Snorunta w Sali nastąpiła w odcinku Przeznaczenie wielkiej ósemki przeciwko Juanowi. Walczył wraz z Pikachu przeciwko Sealeo i Seakingowi, ale nie był w stanie wiele zrobić, zanim został pokonany.

Ash Snorunt
Jako Snorunt
Rafi862Dodany przez Rafi862
W odcinku Miłosne wyboje!, Ash rozpoczął próby nauczenia go Lodowego Promienia. Ucząc się nowy ruchu, Snorunt wiele razy zamrażał ludzi. Wreszcie, w odcinku Popis Drew, Robert dał mu kilka rad, jak skupić się na ataku. Podczas walki z Zespołem R na Wielkim Festiwalu, Snorunt przekształcił się w Glalie'ego i pokonał ich nowo nauczonym Lodowym Promieniem.

Glalie stoczył kilka bitew w Konferencji Ever Grande i okazał się dość potężnym w zespole Asha. W odcinku Pieśń zwycięstwa walczył w parze z Grovyle'em w walce przeciwko Clarkowi i jego Pokémonom, Quilavie i Charizardowi. Po tym, jak Grovyle został wyeliminowany, Glalie walczył z Charizardem jeden na jednego i ostatecznie wygrał. Później walczył z Misdreavus Katie i choć pokonał ją, Glalie również przegrał na skutek Więzi Przeznaczenia. W walce Asha z Morrisonem w odcinku Wybieraj albo przegrasz! został wysłany do walki z Metangiem i po długiej walce wygrał mecz dla Asha. W bitwie Asha z Tysonem, Glalie został wysłany do walki ze Sceptile'em Tysona, gdzie bitwa zakończyła się remisem.

W odcinku Na właściwym miejscu o właściwej porze, Ash zostawił go w laboratorium profesora Oaka, zanim poszedł walczyć w Strefie Walk.

Sinnoh

Wrócił do zespołu Asha w odcinku Spotkanie ze starymi przyjaciółmi! na Konwaliową Konferencję. Kiedy zobaczył swojego Trenera, zamroził go Lodowym Promieniem, którego Torkoal później rozmroził. W odcinku Opanujmy właściwy ruch!, Glalie pojawił się na szkoleniach Torterry i Infernape'a przed walką Asha z Conwayem. Glaliego nie zaobserwowano w udziale na Konwaliowej Konferencji.

Osobowość i cechy

Ash and Glalie
Ash i Glalie
Rafi862Dodany przez Rafi862
W swoich pierwszych występach jako Snorunt, był bardzo złośliwy i kłopotliwy, ciągle robił figle Ashowi i grupie. Był bardzo energiczny i śmiał się ze wszystkiego, nieważne, czy jest to dobre, czy złe. Jednakże pokazał, że potrafi być poważny, mianowicie gdy uratował Asha przed zamiecią lub gdy zamroził trochę jagód, by pomóc Maxowi wyleczyć chorego Raltsa. Czasem wydaje się irracjonalny.

Ruchy

Ciekawostki

  • To jedyny Pokémon Asha typu czysto lodowego.
  • To jedyny Pokémon Asha z Hoenn, który nie wystąpił w sadze Battle Frontier.

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Snorunt i Glalie.

Więcej od Wikii

Losowa wiki