FANDOM

470MS Leafeon
Pokémon
Gliscor 472MS
#471
Generacja IV
Glaceon
グレイシア Glacia
471MS
Glaceon

Pokémon Śniegowy
Typy
Lód
Zdolności
Snow Cloak Ice Body
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
25,9 kg 0,8 m
Statystyki
HP
65
Atak
60
Obrona
110
Sp. Atak
130
Sp. Obrona
95
Szybkość
65
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08 F471
Linki zewnętrzne
Smogon: Glaceon
Glaceon (jap. グレイシア Glacia) - Pokémon typu Lód wprowadzony w generacji IV. Ewoluuje z Eevee jeśli zdobędzie poziom przy Oblodzonej Skale. Jest jedną z wielu ewolucyjnych postaci Eevee. Pozostałe to: Vaporeon, Jolteon, Flareon, Espeon, Umbreon, Leafeon i Sylveon.

Biologia

Glaceon (jak reszta Eeveelucji) przypomina mutacje psowatego i kota (a właściwie Lisa Polarnego). Posiada niebieskie futerko. Na głowie ma coś w rodzaju ciemno niebieskich włosów, które zakończone są lodowymi deltoidami w kolorze granatu. Ogon wygląda podobnie, jak wcześniej omawiane "włosy", tylko ma kolor taki jak tułów. Na plecach widnieją dwie granatowe plamy w kształcie rombu. Końce jego łap mają kolor ciemnego niebieskiego. Wersja shiny ma futro koloru białego, a odcienie niebieskiego są dużo jaśniejsze, nadając Pokémonowi prawdziwie śnieżny wygląd. Oprócz tego Pokémon ma piękne uszy i granatowe oczy w kształcie łzy.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Glaceon potrafi wywoływać śnieżyce. Posiada futerko pokryte szronem, które zwiększa jego defensywę. Poprzez kontrolowanie temperatury dookoła jego ciała, Glaceon jest w stanie stworzyć drobne kryształki lodu.

Środowisko naturalne

Glaceony mieszkają w zaśnieżonych górach.

Etymologia

Jego nazwa pochodzi od słów: "glace" (fr. "lód") i "eon" (ang. "wieczność").

Ciekawostki

Wpisy Pokédexu

Glaceon, śniegowy Pokémon. Wyższa forma Eevee. Jego zamrożone futro przypomina ostre igły.