Fandom

Pokémon Wiki

Giratina (anime)

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Giratina

ギラティナGiratina

250px

Giratina w Oryginalnej Formie

Debiut w Giratina i Strażnik Nieba
Płeć Nieznana
Aktualna lokalizacja Odwrócony Świat
32px
Ten Pokémon nie ewoluował.

Giratina jest główną postacią z filmu Giratina i Strażnik Nieba. Drugi raz pojawia się w filmie Arceus i Klejnot Życia.

Historia

Plik:File-GiratinaOrigin.png

W filmie Giratina i Strażnik Nieba, Giratina jest jedynym Pokémonem, który żyje w Odwróconym Świecie. Jego siedlisko wchłaniało wszystkie zanieczyszczenia z bitwy między Dialgą a Palkią w filmie The Rise of Darkrai, co spowodowało, że Giratina wziął Dialgę i Palkię za wrogów. W jeziorze w świecie rzeczywistym, Giratina zastawił przynętę na Dialgę, mając nadzieję na zemstę. Jednak Dialga uciekł dzięki Shayminowi. Następnie utracił zdolność, aby przejść do realnego świata ze względu na moc Dialgi. Potem chciał złapać Shaymina, by wykorzystać jego moc, aby utworzyć otwór.

Plik:Giratina Altered Forme.png
Później Zero złapał Giratinę, który odzyskał zdolność do poruszania się w świecie rzeczywistym, planując skopiować umiejętności Giratiny. Zerowi udało się zdobyć moc Giratiny do przechodzenia z wymiaru do wymiaru, a w wyniku działań Zera, Giratina prawie umarł, ale Shaymin go uleczył. Giratina, wraz z Shayminem i Ashem, pokonali Zero i uratowali Odwrócony Świat. Następnie Giratina wraca do swojego świata, prawdopodobnie szuka ponownie Dialgi.
Plik:File-Giratina anime movie 12.png

W filmie Arceus i Klejnot Życia, Dialga ratuje Pikachu i Piplupa z przestrzennego rozłamu, który pojawia się w rzece. Giratina, wciąż wściekły na szkody wyrządzone w swoim świecie, natychmiast pojawia się w Mieście Michina i atakuje Dialgę. Sheena nie była w stanie dotknąć serca Giratiny ze względu na jego gniew. Ash błagał Giratinę, by się uspokoił i po rozpoznaniu Asha jako osobę, która pomogła uratować jego życie, powstrzymał atak i wrócił do własnego wymiaru. Później Giratina połączył siły z Dialgą i Palkią i przyczynił się do ochrony wszystkich, kiedy Arceus przybył, aby zniszczyć Michinę. Mimo że został ranny, Giratina został uzdrowiony przez Arceusa, gdy oś czasu została zmieniona.

Ruchy

Giratina używa Potęgi Cienia Ruch Pierwsze pojawienie
Plik:Giratina Shadow Force Movie 12.png
Potęga Cienia Giratina i Strażnik Nieba
Ognik Giratina i Strażnik Nieba
Pazur Smoka Giratina i Strażnik Nieba
Kula Aury Giratina i Strażnik Nieba

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki