FANDOM

Gilbert to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku W Beldumie siła!. Jest on trenerem Pokémonów, który brał udział w Konferencji Ever Grande.

Historia

W odcinku W Beldumie siła! Gilbert walczył z Ashem podczas rundy eliminacyjnej Konferencji Ever Grande. Używał swojego Hitmonlee przeciwko Pikachu. Z powodu szybkości przeciwnika Pokémon Gilberta odnosił obrażenia w wyniku niecelnych ruchów Saltociosami.

Gilbertowi udało się uzyskać lekką przewagę, gdy Hitmonlee trafił Pikachu Megakopem, ale ostatecznie walczący Pokémon przegrał bitwę. Z powodu tej przegranej Gilbert został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

Przy sobie

Hitmonlee
EP403 Gilbert Hitmonlee
Hitmonlee Gilberta wystąpił w odcinku W Beldumie siła!, gdzie walczył w rundzie eliminacyjnej Konferencji Ever Grande przeciwko Pikachu Asha. Gdy bitwa rozpoczęła się, Hitmonlee użył Wirującego Kopu, a Pikachu Stalowego Ogona, który wyrządził mu mnóstwo szkód. Następnie Pokémon Gilberta zaatakował Saltociosem, ale przeciwnik zrobił unik. Hitmonlee użył Megakopu, ale zanim zdążył uderzyć, Pikachu pokonał go kolejnym Stalowym Ogonem. Hitmonlee pojawił się również w retrospekcji w odcinku Pieśń zwycięstwa.

Hitmonlee zna takie ruchy jak: Wirujący Kop, Saltocios i Megakop.

Debiut W Beldumie siła!

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Gilberta:

Liga Pokémon

Gilbert brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Japonia: 小西克幸 Katsuyuki Konishi
Stany Zjednoczone: Anthony Salerno