Fandom

Pokémon Wiki

Gilbert (Hoenn)

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gilbert Hoenn.png

Gilbert

Gilbert (jap. ゲンキ Genki) to trener Pokémonów, który startował w Konferencji Ever Grande.

Historia

W odcinku W Beldumie siła! Gilbert walczył z Ashem podczas rundy eliminacyjnej Konferencji Ever Grande. Używał swojego Hitmonlee przeciwko Pikachu. Z powodu szybkości przeciwnika Pokémon Gilberta odnosił obrażenia w wyniku niecelnych ruchów saltociosami. Udało mu się uzyskać lekką przewagę, gdy Hitmonlee trafił Pikachu megakopem, ale ostatecznie walczący Pokémon przegrał bitwę. Z powodu tej przegranej Gilbert został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

106 mini.png Hitmonlee ♂
Gilbert Hitmonlee.png Hitmonlee Gilberta wystąpił w odcinku W Beldumie siła!, gdzie walczył w rundzie eliminacyjnej Konferencji Ever Grande przeciwko Pikachu Asha. Gdy bitwa rozpoczęła się, Hitmonlee użył zakręconego kopnięcia, a Pikachu stalowego ogona, który wyrządził mu mnóstwo szkód. Następnie Pokémon Gilberta zaatakował saltociosem, ale przeciwnik zrobił unik. Hitmonlee użył megakopu, ale zanim zdążył uderzyć, Pikachu pokonał go kolejnym stalowym ogonem. Hitmonlee pojawił się również w retrospekcji w odcinku Pieśń zwycięstwa.

Hitmonlee zna takie ruchy jak: Zakręcone Kopnięcie, Saltocios i Megakop.

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Gilberta:

Liga Pokémon

Gilbert brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Kraj Aktor(ka)
Japonia 小西克幸 Katsuyuki Konishi
Stany Zjednoczone Anthony Salerno

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki