FANDOM

Geraldo to trener Pokémonów z regionu Unova, który pojawił się po raz pierwszy w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!.

Historia

Geraldo pojawił się po raz pierwszy w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!, gdzie brał udział w Pokémonowym Pucharze Świata Juniorów. Był widoczny na oficjalnym powitaniu wszystkich uczestników, a potem przyglądał się walce otwierającej turniej, stoczonej pomiędzy Cynthią a Caitlin. Jego pierwszym przeciwnikiem podczas zawodów była Cassie, którą pokonał i awansował do drugiej rundy.

W odcinku Ponowne starcie autorytetów! stoczył bitwę z Ashem w drugiej rundzie turnieju. Niestety jego Reuniclus okazał się zbyt słaby w starciu z Boldore'em, przez co przegrał, a Geraldo został wyeliminowany z zawodów, ostatecznie znajdując się w top 8.

Pojawił się także na krótko w odcinku Żegnaj, Pucharze Juniorów - witaj przygodo! na ceremonii zamknięcia turnieju, razem z innymi uczestnikami w towarzystwie Aldera, Cynthii, Caitlin i Freddy'ego Sensacji.

Geraldo pojawił się ponownie w odcinku Kurtyna w górę, Liga Unovy!, biorąc udział w Konferencji Vertress. W odcinku Misja: Pokonać rywala! pojawił się na ekranie ukazującym dobranie trenerów do walk w drugiej rundzie, ujawniając, że przeszedł on przez pierwszą rundę. W odcinku Ligowa zguba! nie pojawił się ponownie na ekranie, co oznaczało, że przegrał w drugiej lub trzeciej rundzie.

W odcinku Ewolucja w Lidze Unovy! Geraldo widoczny był na ceremonii zamknięcia konferencji.

Pokémony

Przy sobie

Reuniclus
EP753 Geraldo Reuniclus
Reuniclus to Pokémon, którego Geraldo używał w Pucharze Juniorów. Był w stanie pokonać Sawsbucka Cassie, dzięki czemu jego trener awansował do drugiej rundy. W odcinku Ponowne starcie autorytetów! został pokonany przez Boldore'a Asha.

Jedyny znany ruch Reuniclusa to Grzmot.

Debiut Walka o Puchar Świata Juniorów!

Geraldo ma jeszcze co najmniej jednego innego Pokémona, jako że brał udział w drugiej rundzie Konferencji Vertress, do której potrzeba dwóch Pokémonów.

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Geraldo:

Liga Pokémon

Geraldo brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Zawody Pokémonów

Geraldo brał udział w następujących zawodach Pokémonów:

Aktorzy głosowi

Japonia: 坂東孝一 Kōichi Bandō
Stany Zjednoczone: Billy Bob Thompson
Polska: Grzegorz Drojewski