Fandom

Pokémon Wiki

Georgia

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Georgia
250px
ラングレー Langley
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Czerwony
Miasto Nieznane
Region Unova
Stanowisko Trenerka, Pogromczyni Smoków
Debiut Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków!
Postać

Georgia to Pogromczyni Smoków i rywalka Iris.

Historia

Georgia pierwszy raz pojawiła się w odcinku Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków!, gdzie wyzwała Iris do walki. Odniosła się do siebie jako Pogromczyni Smoków, która poszukuje i pokonuje Smoczych Mistrzów. Pragnęła również bitwy z osobami ze Smoczej Wioski, ponieważ odniosła straszliwe straty przez Trenerów, podczas gdy była tam. Iris zdecydowała się użyć Axew do walki, podczas gdy Georgia wybrała Beartica. Myślała, że Axew jest silny, bo ma zostać "wielkim smokiem". Jej Beartic łatwo pokonał Axew i była rozczarowana, że bitwa była tak prosta. Potem zażądała od Iris, aby użyła następnego Smoczego Pokémona, ale Cilan wyjaśnił, że nie ma innych. Po raz kolejny, Georgia drażniła Iris mówiąc, że nie jest prawdziwym Smoczym Mistrzem, jeżeli wszystkie jej stworzenia nie są typu Smoczego. Doprowadziło to Iris do zaryzykowania i wystawienia Excadrilla. Ale jak zwykle, Excadrill odmówił walki. Georgia zrobiła pierwszy krok, który spowodował, że Excadrill pokazał twarz i zaczął walkę, co wzbudziło u Iris nadzieję. Choć z powodu tego, że Excadrill nie ufał Iris, Georgia pokonała ją ponownie.

Następnego dnia Georgia zjadła śniadanie grupy, podczas gdy reszta oglądała trening Excadrilla. Została wyzwana przez Iris do rewanżu. Z ufającym Excadrillem i nowo nauczonym Mega Podmuchem, bitwa zakończyła się remisem. Georgia nie uważała, że było to osiągnięcie rzeczywiste, bo Excadrill nie był Smoczym Pokémonem. Odeszła mówiąc do Cilana, aby zrobił jej posiłek następnym razem, gdy się spotkają.

Plik:Georgia and Iris.png

Pojawiła się ponownie w odcinku Emocje w Nimbasie!, gdzie wstąpiła i awansowała do drugiej rundy w Klubowych Bitwach pokonując Joltika Sylvestera. W następnym odcinku została wybrana do zmierzenia się z Ashem. Ujawniono, że posiada Pawniard, która walczyła ze Snivy Asha. Choć walka była ciężka, Snivy była w stanie pokonać Pawniard eliminując Georgię z turnieju.

Kiedy Iris wygrała turniej, Georgia nabrała szacunku dla niej, mówiąc jej, aby kontynuowała pracę w kierunku stania się Smoczym Mistrzem.

Georgia ponownie pojawia się w odcinku The Clubsplosion Begins!, gdzie zapisuje się na turniej Klubsplozja. Jej pierwszym przeciwnikem była Gail, którą pokonała przy użyciu swojej Bisharp. Następnie, w A Clubsplosion of Excitement!, walczyła z Biancą, z którą przegrała i odpadła z turnieju.

Georgia pojawiła się w odcinku Crisis at Ferroseed Research!, gdzie okazało się, że jest właścicielką Vanilluxe. Vanilluxe zaczęła interesować się Axew Iris i goniła go. Kiedy laboratorium Ferroseedów wymknęło się spod kontroli i zaczęło generować elektryczny mech, który szybko rósł, Georgia używała Beartica, by pozbyć się natrętnej roślinności przy użyciu lodowych ruchów. Po tym jak Ferroseedy zostały poddane kontroli, Georgia zabiera Vanilluxe i idzie w dalszą drogę.

Pojawiła się ponownie w odcinku Jostling for the Junior Cup! w Pucharze Juniorów Światowego Turnieju Pokémon. W pierwszej rundzie walczyła z Iris i jej Dragonite'em przy użyciu Beartica. Jednak ten nie był wystarczająco silny, by pokonać smoczego stworka, więc Georgia odpadła z turnieju.

Charakter

Georgia ma dużo wiary w siebie, ale jest również niedojrzała. Wydaje się być biedną przegraną, gdyż jej Pokémony zostały trzy razy pokonane (w tym jeden remis), a ona obwinia o to coś innego; remis z Excadrillem i przegrana z Emboarem nie liczy się, ponieważ nie były to Smocze Pokémony, a przegrana Pawniard ze Snivy nastąpiła ze względu na stan terenu. Chwilami wykazano, że jest dość niegrzeczna. Jednak podczas Klubsplozji wydaje się być nieco bardziej łaskawa wobec Iris i jej przyjaciół, ponieważ prawie zawsze widziana była w ich towarzystwie.

Georgia lubi sprzeczać się z Iris, ale staje się sfrustrowana, gdy Iris wychodzi to lepiej. Nienawidziła, gdy Iris używała Zoruy Luke'a do przekształcenia się w nią i naśmiewania się podczas Klubowych Bitew. Pod koniec turnieju Klubowych Bitew, Georgia zyskała trochę szacunku dla Iris i zachęcała ją, aby stała się Smoczą Mistrzynią. Jest to szczególnie zaobserwowane podczas Klubsplozji, gdzie często mówiła Iris, że jest najlepsza w wielu meczach, a nawet zrobiło się jej smutno, kiedy ta przegrała z Montgomerym.

Osiągnięcia

Pokémony

201px
Beartic
201px
Pawniard → Bisharp ♀
201px
Vanilluxe ♀

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki