Wikia

Pokémon Wiki

Geodude Brocka

2874strony na
tej wiki
Komentarz1
Geodude Brocka
Brock Geodude.png
タケシのイシツブテ Takeshi's Isitsubute
Informacje
Debiut Spotkanie w Marmorii
Miejsce złapania Nieznane
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Sala Marmoria
Geodude.png
Ten Pokémon nie ewoluował.

Geodude Brocka był drugim Pokémonem Brocka.

Historia

Brock Geodude Ash Pidgeotto.png

Geodude walczy z Pidgeotto

Geodude'a po raz pierwszy zaobserwowano w rewanżu Brocka i Asha w Sali Marmoria. Był on używany przeciwko Pidgeotto, gdzie wykazano, że posiada potężną obronę i udało mu się pokonać przeciwnika. Wtedy wykorzystany został przeciwko Pikachu, ale został pokonany przez bardzo silny Elektrowstrząs.

Podobnie jak większość Pokémonów Brocka, Geodude otrzymał bardzo małą ilość scen występowania w porównaniu do Pokémonów innych głównych bohaterów. Brock zazwyczaj używał go w sytuacjach, w których potrzebny był do walki.

Brock and Geodude.png

Brock i Geodude

Brock używał Geodude'a w zawowach P1 Grand Prix w odcinku Mistrz boksu Pokémon, mimo że brakuje mu typu Walczącego. Przegrał w pierwszej rundzie z Hitmonlee, który był używany przez Zespół R.

W specjalnym odcinku Bożego Narodzenia, Geodude'a zaobserwowano, jak pomagał Delibirdowi zbierać prezenty. Później był postrzegany w bitwie na śnieżki z resztą Pokémonów.

Brock oddał Geodude'a i dwójkę innych Pokémonów do jego najstarszego brata, Forresta, który przyjął rolę Lidera Sali w Marmorii.

Geodude był później używany przez Forresta w odcinku Gruntowna zamiana do walki z Zespołem R. Okazało się, że nauczył się Burzy Piaskowej podczas pobytu na siłowni.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki