FANDOM

648MS Meloetta
Pokémon
Chespin 650MS
#649
Generacja V
Genesect
ゲノセクト Genesect
649MS
Genesect

Pokémon Paleozoiczny
Typy
RobakStal
Zdolności
Pobieranie
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
82.5 kg 1.5 m
Statystyki
HP
71
Atak
120
Obrona
95
Sp. Atak
120
Sp. Obrona
95
Szybkość
99
Styl Ciała Odcisk łapy
Body12 Plik:F649.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Genesect

Genesect to legendarny pokemon typu Robaczego i Stalowego. Jest ich tylko 5 (w tym jeden przywódca). Został wskrzeszony przez Zespół Plasma z Kabutopsa.

Biologia

Fizjologia

Plik:649Genesect BW anime 3.png

Genesect jest dwunożnym, insektoidalnym Pokémonem z metalowym korpusem i ukształtowaną na kształt spodka głową. Jest przede wszystkim fioletowy z kilkoma szarymi akcentami. Ma dwoje dużych czerwonych oczu i małą białą część, która może być jego ustami lub odpowietrznikiem. Posiada wąskie ramiona z pokrywającymi segmentami. Każda ręka kończy się pojedynczym, ostrym pazurem. Na każdym ramieniu jest szary okrąg, a wokół jego odwłoku jest szary pasmo. Segmentowe nogi kończą się wielkim, zakrzywionym w górę pazurem.

Plik:Genesect silk.png

Zamontowane na plecach działo i inne akcesoria najwyraźniej były dodane jako część dziwnych modyfikacji, jakie zostały wprowadzone przez Zespół Palzma. Jest jedynym Pokémonem zdolnym nauczyć się ruchu zwanego Techno Podmuchem, ataku którego typ zmienia się w zależności od trzymanego przez Genesecta Napędu. Wskazuje się, że jeszcze zanim Zespół Plazma zmodyfikował Genesecta, ten był umiejętnym i bezwzględnym łowcą. Poprzez złożenie swoich odnóży i połączenie głowy z działem na plecach, Genesect może przyjąć przypominającą latający spodek formę, umożliwiającą mu latanie. Ta forma jest znana jako Lotna Forma Hiper-Prędkości (Japoński: 高速飛行形態). Może też wystrzeliwać ze swoich pazurów lepką nić.

Genesect został wskrzeszony z Skamieliny i technologicznie wzmocniony przez Zespół Plazma który pragnął stworzyć najpotężniejszego Pokémona. N odrzucił projekt, a Laboratorium P2 zamknięto gdyż czuł że Pokémony, które uważał za perfekcyjne istoty, straciłyby swoje piękno jeśli zostałyby zmodyfikowane przez naukę. Jednakże, Naukowiec Dudley, wściekły że N zaprzeczył jego talentowi, dalej pracował nad Genesectem. Ten naukowiec zrekonstruował Genesecta i zainstalował na jego plecach działo.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki