FANDOM

Gavin to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku Nie chwal dnia przed zachodem ligi. Jest on trenerem Pokémonów, który brał udział w Konferencji Ever Grande.

Historia

Gavin wystąpił w odcinku Nie chwal dnia przed zachodem ligi, gdzie stoczył podwójną bitwę z Morrisonem podczas Konferencji Ever Grande. Używał Machampa i Marowaka w starciu przeciwko Growlithe'owi i Gligarowi przeciwnika. Chwilę po rozpoczęciu walki Gavin zyskał przewagę.

Mimo to Morrison nie zamierzał się poddawać. Wkrótce kazał swojemu Gligarowi użyć Gilotyny, dzięki czemu pokonał Machampa, ale po chwili Marowak pokonał Growlithe'a Atakiem Kości.

Po raz kolejny Morrison znalazł się w niekorzystnej sytuacji, gdy Marowak zamroził jedno ze skrzydeł Gligara Lodowym Promieniem. W akcie desperacji mężczyzna kazał Gligarowi przypuścić atak na Marowaka. Ostatecznie Pokémon użył Stalowego Ogona i pokonał Marowaka.

Z powodu swojej przegranej Gavin został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

Przy sobie

Marowak
EP404 Gavin Marowak
Marowak Gavina walczył przeciwko Morrisonowi i jego Growlithe'owi i Gligarowi w podwójnej bitwie w czasie Konferencji Ever Grande. Zajmował się Growlithe'em, podczas gdy Machamp toczył bój z Gligarem. Po tym, jak Gligar pokonał Machampa, Marowakowi udało się pokonać Growlithe'a Atakiem Kości. Ostatecznie jednak, po długiej bitwie, został pokonany przez Gligara. Marowak pojawił się również w retrospekcji w odcinku Pieśń zwycięstwa.

Marowak zna takie ruchy jak: Atak Kości, Kościorang, Taran i Lodowy Promień.

Debiut Nie chwal dnia przed zachodem ligi
Machamp
EP404 Gavin Machamp
Machamp Gavina walczył przeciwko Morrisonowi i jego Growlithe'owi i Gligarowi w podwójnej bitwie w czasie Konferencji Ever Grande. Zajmował się Gligarem, podczas gdy Marowak toczył bój z Growlithe'em. Ostatecznie Machamp został pokonany przez Gligara.

Machamp zna takie ruchy jak: Cios Karate, Dynamicios, Krzyżocios i Atak Życia.

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Gavina:

Liga Pokémon

Gavin brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Japonia: 大西健晴 Takeharu Onishi
Stany Zjednoczone: Joshua Briggs