Gavin

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

File-Gavin.png

Gavin

Gavin jest Trenerem Pokémon z Miasta Ganga, który startował w Podwójnej Bitwie w Konferencji Ever Grande.

W odcinku From Brags to Riches Gavin walczył z Morrisonem w turnieju. Gavin wysłał swojego Machampa i Marowaka do walki przeciwko Growlithe'owi i Gligarowi Morrisona. Morrison kazał Gligarowi użyć Gilotyny i pokonał Machampa, ale wkrótce po tym Marowak pokonał Growlithe'a Atakiem Kości.

Po raz kolejny Morrison znalazł się w niekorzystnej sytuacji, gdy Marowak zamroził skrzydła Gligara Lodowym Promieniem. Wkrótce Gligar użył Stalowego Ogona i pokonał Marowaka.

Z powodu przegranej, Gavin został wyeliminowany z Konferencji Ever Grande.

Pokémony

Gavin's Machamp.png Machamp

Machamp Gavina pojawił się tylko w odcinku From Brags to Riches, gdzie walczył przeciwko Morrisonowi i jego Growlithe'owi i Gligarowi w Podwójnej Bitwie w Konferencji Ever Grande. Gligar zaczął Gilotyną, ale został zrównoważony przez Cios Karate Machampa. Machamp użył Dynamicznego Ciosu i uderzył Gligara, a następnie użył Krzyżo Ciosu, uderzając go jeszcze bardziej. Gligar użył Stalowego Skrzydła i przewrócił Machampa.

Później Machamp skorzystał z Ataku Życia, ale potem Gligar użył Gilotyny. Następnie Gligar atakował kilka razy Stalowym Skrzydłem. Machamp próbował używać Dynamicznego Ciosu, ale Gligar był zbyt szybki. Gligar ostatecznie pokonał Machampa Gilotyną.

Machamp zna takie ruchy jak: Cios Karate, Dynamiczny Cios, Krzyżo Cios i Atak Życia.

Debiut From Brags to Riches
Gavin's Marowak.png Marowak

Marowak Gavina pojawił się tylko w odcinku From Brags to Riches, gdzie walczył przeciwko Morrisonowi i jego Growlithe'owi i Gligarowi w Podwójnej Bitwie w Konferencji Ever Grande. Growlithe zaatakował Marowaka Usunięciem, uderzając go bezpośrednio. Potem Marowak atakował go kilka razy Taranem. Growlithe następnie użył Miotacza Płomieni, ale Marowak zatrzymał atak Atakiem Kości.

Później zaatakował Kościorangiem, który był super skuteczny. Growlithe próbował kolejny raz użyć Miotacza Płomieni. Marowak podszedł do przeciwnika, wykorzystując Taran, a następnie użył Lodowego Promienia i zamroził tylną nogę Growlithe'a. Potem Marowak zaatakował go Atakiem Kości. Dwa Pokémony następnie użyły Kościorangu i Miotacza Płomieni, ataków, które zadały im obrażenia. Po tym jak Machamp został pokonany, Marowak wykończył Growlithe'a Atakiem Kości.

Następnie Marowak atakował Kościorangiem, ale Gligar zrobił unik i użył Gilotyny. Marowak przeciwstawił się atakowi, wykorzystując Taran. Kolizja powoduje ogromny wybuch. Potem Marowak Lodowym Promieniem zamroził Gligarowi skrzydła i uderzył go Kościorangiem. Prawie wykończył Gligara. Następnie Marowak uderzył go Atakiem Kości, ale o dziwo Gligar był w stanie wykończyć Marowaka Stalowym Ogonem, dając Morrisonowi wygrać.

Marowak zna takie ruchy jak: Atak Kości, Kościorang, Taran i Lodowy Promień.

Debiut From Brags to Riches

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki