Fandom

Pokémon Wiki

Gastrodon Zoey

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gastrodon Zoey
ノゾミのトリトドン Nozomi's Tritodon
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Zoey
Miejsce złapania W pobliżu Trasy 205
Obecna lokalizacja Z Zoey
Historia
Debiut Porażki i zwycięstwa
Ewoluuje w Przed Zaczynamy Pierwszą Rundę!
422MS.png422MS.png
Spędził 133 odcinki jako Shellos.

Gastrodon Zoey to Pokémon Zoey. Był używany w wielu Pokazach.

Historia

Zoey złapała Gastrodona jako Shellosa wkrótce po wydarzeniach z odcinka Polowanie na Buizela!. Po nieudanej próbie przechwycenia dzikiego Buizela, którego później złapała Dawn, przebywała w okolicach rzeki, aby znaleźć innego Wodnego Pokémona. Shellos debiutuje w odcinku Porażki i zwycięstwa, gdzie pomagał trenerce uczyć Dawn o Podwójnych Spektaklach do Pokazów w Hearthome. Razem z Glameowem stworzył piękną kombinację. Później razem połączyli siły w bitwie Zoey z Jessiliną. Ich kombinacje były znacznie lepsze niż Sevipera oraz Dustox i wygrali mecz.

Zoey użyła go w pierwszej rundzie Pokazów Hearthome w odcinku Nie mów hop, Dawn, gdzie po raz kolejny połączył siły z Glameowem w dwukrotnie większej wydajności i Zoey łatwo dostała się do drugiej rundy.

Plik:Zoey Shellos.png
Później pojawił się na krótko w odcinku Rywalizacja przyjaciół, gdzie pokonał Mareepa w Pucharze Wallace'a i Zoey mogła przejść do następnej rundy. W odcinku Niesamowita walka okazało się, że Shellos pomógł Zoey zdobyć jej trzecią wstążkę.

W odcinku Zaczynamy Pierwszą Rundę! okazało się, że przekształcił się w Gastrodona. Zoey używała go w rundzie apelowej Wielkiego Festiwalu Sinnoh w parze z Lumineon, gdzie użyli wodnych ataków do zrobienia pięknego spektaklu. Dwójka była wykorzystywana w pierwszej rundzie walki Zoey, gdzie po raz kolejny wygrali. Był używany z Glameowem do zabezpieczenia miejsca Zoey w półfinale.

Gastrodon wydaje się być drugim najczęściej używanym Pokémonem Zoey.

Ruchy

Gastrodon używa Wodnego Pulsu Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Ukryta Moc Porażki i zwycięstwa
Bomba Błotna Porażki i zwycięstwa
Zamieć Porażki i zwycięstwa
Wodny Puls Nie mów hop, Dawn

Ruchy improwizowane

  • DP041.png

    Kombinacja Bomby Błotnej i Fali Szoku

    Kombinacja Bomby Błotnej i Fali Szoku - Shellos wystrzeliwuje Bombę Błotną w powietrze, a Glameow używa Fali Szoku i rozsiewa atak Shellosa.
  • Połączenie Cienistego Pazura i Zamieci - Zoey używa Cienistego Pazura Glameowa, a następnie Shellos używa Zamieni na ataku Glameowa, dzięki czemu wygląda to jak zamieć wychodzi z łapy Glameowa, czyniąc ruch znacznie bardziej wydajniejszym i piękniejszym.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki