FANDOM

281MS Kirlia
Pokémon
Surskit 283MS
#282
Generacja III
Gardevoir
サーナイト (Sirknight)
282MS
Gardevoir

Pokémon Uścisk
Typy
PsychoBaśń
Zdolności
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
48.4 kg 1.6 m
Statystyki
HP
0
Atak
0
Obrona
1
Sp. Atak*
0
Sp. Obrona*
0
Szybkość
0
Styl Ciała Odcisk łapy
Plik:F282.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Gardevoir

Pokémon Gardevoir to Pokémon typu psychicznego. Ewoluuje z Kirlii i jest finalną formą Ralts'a. Może Mega Ewoluować w Mega Gardevior-a (używając Gardevoirite), dzięki czemu zwiększa swój Sp. Atak i Sp. Obronę

Biologia

Fizjologia

Spódnica tutu, którą Gardevoir miał jako Kirlia, zmieniła się w elegancką suknię balową z zielonym spodem. Jego styl włosów również uległ zmianie, gdyż ma teraz loki po bokach głowy. Gardevoir ma długie, smukłe, białe nogi pod spodem sukni. Jego ramiona są teraz zielone. Gardevoir posiada długie, smukłe palce. Czerwone rogi na głowie przeszły na klatkę piersiową i plecy. Gardevoir ma zielony pas na klatce piersiowej.

Specjalne umiejętności

Gardevoir wyczuwa uczucia ludzi i Pokémonów. Może też zobaczyć przyszłość. Gardevoir ma moc, by zakłócić wymiary i stworzyć małą czarną dziurę w celu ochrony swojego trenera. Najwyraźniej Gardevoir nie czuje grawitacji, ponieważ obsługuje się psychiczną mocą. Ma też moc teleportacji. Oprócz ruchów psychicznych, Gardevoir może poznać ruchy różnych typów, takich jak Kula Energii, Piorun, Mega Podmuch, Kula Cienia i Elektro Promień. Jako że jest w pełni rozwinętym Pokémonem, może też nauczyć się Hiper Promienia i Giga Wstrząsu.

Zachowanie

Gardevoiry są znane z wielkiej lojalności wobec swoich trenerów. W naturze wędrują w grupach rodzinnych.

Środowisko naturalne

Gardevoiry wolą obszary miejskie, ale mogą również zostać znalezione poza nimi.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Gardevoir nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Gardevoir pojawił się w odcinku Czy ja słyszę Raltsa?, gdzie był rodzicem chorego Raltsa, którym opiekował się Max. Jest także pokemonem Mistrzyni Kalos.

Gardevoir należący do Melodi pojawił się w odcinku Pościg za łowczynią Pokémonów. Został on skradziony przez J. Okazało się, że ma głęboki psychiczny związek z trenerką i był w stanie usłyszeć ją przez myśli.

Drugoplanowe role

Gardevoir zadebiutował w filmie Cel Deoxys.

Gardevoir pojawił się na krótko w konkursie w odcinku Żywiołowy Combusken.

Gardevoir pojawił się w scenach otwierających film Zoroark: Mistrz Iluzji.

Gardevoir widoczny był również w czołówce sezonu Advanced Challenge obok Hariyamy. Widać go tylko przez kilka sekund.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki