FANDOM

Gardenia
Gardenia.png
ナタネ Natane
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Pomarańczowy
Kolor włosów Pomarańczowy i czarny
Miasto Eterna
Region Sinnoh
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Eterna
Odznaka Leśna Odznaka
Specjalizacja Typ Trawiasty
Debiut Trawiaste Pokémony górą
Postać

Gardenia jest Liderką Sali w Mieście Eterna. Daje Leśną Odznakę trenerom, którzy ją pokonają. Specjalizuje się w Pokémonach typu Trawiastego.

Historia

Gardenia pierwszy raz pojawiła się w odcinku Trawiaste Pokémony górą. W tym odcinku, stoczyła krótką bitwę z Ashem, ukazując mu, że lider Eterny specjalizuje się w Trawiastych Pokémonach. Wysłała Cherubi jako pierwszego, choć szybko przywołała go. Potem wysłała swego Turtwiga, który pokonał zarówno Turtwiga jak i Staravię Asha.

Gardenia ma obsesję na punkcie trawiastych Pokémonów do tego stopnia, że nie wydaje się być poważna przy Zespole R ze względu na jej fascynację do Carnivine'a i Cacnei Jamesa. Ale zdaje sobie sprawę z tym problemem w odcinku Sekretna kula potęgi, kiedy walczyła z Zespołem R bez wahania, wysyłając jej Turtwiga. Objawia także swoją pozycję jako liderka w tym odcinku.

Gardenia stoczyła bitwę w sali z Ashem w odcinku Trawiasta menażeria. Używała Cherubi, Turtwiga i Roserade'a. Turtwig Asha wyruszył przeciw Cherubi, ale został zwrócony. Staravia Asha pokonał Cherubi. Po tym jak Staravia został pokonany przez Turtwiga Gardenii, Ash wysłał swojego Turtwiga. Zwycięstwo wyszedł Turtwig Asha. Potem, Roserade pokonał Turtwiga, ale później został pokonany przez Aipom Asha. Ash zwyciężył z Gardenią i zdobył odznakę.

Pojawiła się ponownie w odcinku Pożegnania nadszedł czas, kiedy wzięła udział w podwójnej bitwie u boku Jamesa. Po bitwie, James ofiarował swojego Cacneę Gardenii na trening, by uczynić go silniejszym. Pojawiła się także w retrospekcjach w odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!, gdzie objawiono, że pomogła Cacnei opanować Skręto Cios.

Pokémony

Turtwig
200pxDebiut: Trawiaste Pokémony górą

Turtwig zadebiutował w odcinku Trawiaste pokemony górą, gdzie walczył z Turtwigiem Asha i Staravią. Okazał się bardzo szybkim i silnym Pokémonem oraz nie przegrał z żadnym Pokémonem Asha. Nie widać go było aż do odcinka Sekretna kula potęgi, gdzie chronił Diamentową Kulę i była pokazana jego walka z Roselią Nando, którą przegrał.

Następnie wystąpił w odcinku Trawiasta menażeria, gdzie był użyty do walki Gardenii z Ashem. Z niesamowitą prędkością pokonał Staravię, lecz po zaciętej walce przegrał z Turtwigiem. Potem został użyty w odcinku Pożegnania nadszedł czas do podwójnej walki w parze z Cacneą. Przegrał z Pachirisu Dawn.

Ataki
Nasionko Mocy, Burza Liści, Gryzienie, Akcja i Ostry Liść
Cacnea
200pxDebiut: Kłusownik Po podwójnej walce Cacnei u boku Jamesa, Gardenia stwierdza, że Cacnea ma szansę na naukę Skręto Ciosu więc zaproponowała trening Cacnei pod jej bokiem, żeby Cacnea mógł w pełni rozwinąć swój potencjał. Po długim zastanowieniu, James zgodził się oddać Gardenii Cacneę. Gardenia szybko wytrenowała Cacneę i w walce Gardenii z Barrym Cacnea walczył z jego Empoleonem.
Ataki
Szpilo Pocisk, Igło Ramię, Burza Piaskowa i Skręto Cios
Cherubi
200pxDebiut: Trawiaste Pokémony górą Cherubi pierwszy raz pojawił się w odcinku Trawiaste Pokémony górą, gdzie został użyty w nieoficjalnej walce Gardenii z Ashem przeciwko Turtwigowi. Tam, okazał się szybkością. Potem pojawił się w odcinku Trawiasta menażeria, gdzie znów walczył z Turtwigiem Asha i zmusił Asha do odwołania Turtwiga. Potem Ash wybrał Staravię, z którym Cherubi przegrał. Jego zdolność to Chlorofil.
Ataki
Magiczny Liść i Słoneczny Promień
Roserade
200pxDebiut: Trawiasta menażeria Roserade był ostatnim Pokémonem wykorzystanym do walki Gardenii z Ashem. Łatwo pokonał Turtwiga. Ash wybrał Aipom. Nie był wstanie poradzić sobie z szybkim Pokémonem i Roserade został pokonany.
Ataki
Trawiasty Węzeł, Meteo Kula, Magiczny Liść i Błysk

Wspomniane

Bellossom
Debiut: Trawiaste Pokémony górą Gardenia wspominała swojego Bellossoma, gdy chciała wymienić tego Pokémona na Carnivine'a Jamesa.
Ataki
Brak
Vileplume
Debiut: Trawiaste Pokémony górą Gardenia wspominała swojego Vileplume'a, gdy chciała wymienić tego Pokémona na Carnivine'a Jamesa.
Ataki
Brak
Victreebel
Debiut: Trawiaste Pokémony górą Gardenia wspominała swojego Victreebela, gdy chciała wymienić tego Pokémona na Carnivine'a Jamesa. Jak na ironię, James miał Victreebela wcześniej i wypuścił go.
Ataki
Brak
Liderzy Sal w regionie Sinnoh
Plik:FileCoal Badge.png

Roark
w mieście Oreburgh

Plik:FileForest Badge.png

Gardenia
w mieście Eterna

Plik:FileCobble Badge.png

Maylene
w mieście Veilstone

Plik:FileFen Badge.png

Wake
w mieście Pastoria

Plik:FileRelic Badge.png

Fantina
w mieście Hearthome

Plik:FileMine Badge.png

Byron
w mieście Canalave

Plik:FileIcicle Badge.png

Candice
w mieście Snowpoint

Plik:FileBeacon Badge.png

Volkner
w mieście Sunyshore

Więcej z Fandomu

Losowa wiki