FANDOM

Pokémon Garchomp to Pokémon typu smoczego i ziemnego. Ewoluuje z Gabite'a i jest finalną formą Gible'a. Jest jednym z najsilniejszych smoczych pokemonów.

Wygląd

Fizjologia

Ciało Garchompa jest w większości granatowe. Tylko górna część jego brzucha, szczęki i spody ramion są czerwone, a dolna część jego brzucha - żółta. W tym samym kolorze jest gwiazda na jego głowie. Pokémon ten posiada cztery płetwy - na grzbiecie, na ogonie i po jednej na każdym ramieniu. Po bokach głowy ma dwa rogi przypominające silniki samolotów. Posiada również bardzo ostre pazury.

Rożnice płci

Samce posiadają szramę na płetwie grzbietowej.

Specjalne umiejętności

Plik:Garchomp fly.png

Choć Garchomp nie jest w stanie nauczyć się Lotu i nie może posiadać zdolności znanej jako Lewitacja, może latać z niewiarygodną prędkością, wspomagany przez drobne łuski na ciele, które zmniejszają przeciągnięcie, aby złapać swoją zdobycz.

Zachowanie

Garchompy są terytorialnymi stworami i dzikimi drapieżnikami, które nie zawahają się atakować intruzów.

Środowisko

Garchompy mieszkają w jaskiniach.

Odżywianie

Garchomp jest prawdopodobnie mięsożercą, lecz nie pogardzi karmą ani jagodami.

W anime

Ważniejsze role

Garchomp Cynthii

Garchompa posiada Cynthia. Zadebiutował on wraz ze swoją trenerką w odcinku Tajniki treningu!. Jest też najsilniejszym i najczęściej używanym Pokémonem mistrzyni.

Role drugoplanowe

W odcinku Triathlon, ostateczne starcie!, Garchomp był wykorzystany w Triathlonie Letniej Szkoły Pokémon.

Pokemon ten pojawia się na początku filmu Zoroark: Mistrz Iluzji.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP040 Garchomp, Pokémon Mach. Gdy się wyprostuje i rozłoży skrzydła, może latać nawet z prędkością dźwięku.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki