Fandom

Pokémon Wiki

Garbodor Roxie

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Garbodor Roxie
ホミカのダストダス Homika's Dasutodasu
Roxie Garbodor.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Roxie
Obecna lokalizacja Z Roxie
Historia
Debiut Koncertowe starcie w Virbank! (część 2)
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Garbodor Roxie to jeden z Pokémonów liderki z Virbank, Roxie.

Historia

Garbodor to najsilniejszy i najbardziej przerażający Pokémon Roxie wśród trenerów, którzy walczyli z nim. To ostatni stworek, którego liderka używała w bitwie z Ashem. Jego pierwszym przeciwnikiem w walce był Pignite Asha. Na początku bitwy, Ash kazał użyć Nitro Ładunku przeciw Garbodorowi, ale ten zaskoczył trenera, gdy rozciągnął swoje ręce i używał ich jako dźwigni, by ominąć atak. Dzięki tej zdolności, Garbodor bardzo łatwo uniknął zdecydowaną większość ataków Pignite'a, osłabiając go do końca Hiper Promieniem, który zmiótł Przysięgę Ognia.

Pozostawiając Ashowi tylko dwa Pokémony, ten wysłał do walki swojego Palpitoada, który nie był bardzo skuteczny przeciwko Roxie, ponieważ Pokémon został otruty i pokonany Jadoszokiem Garbodora.

Ostatnim przeciwnikiem w tym meczu był Pikachu Asha. Dzięki szybkim atakom, Pikachu mógł uniknąć ramiona Garbodora, co doprowadziło do tego, że Garbodor wściekł się i zaczął atakować kilkoma atakami, by zatruć przeciwnika. Ale bitwa przybrała nieoczekiwany obrót, kiedy Garbodor został sparaliżowany przez zdolność Pikachu - Statyczność. Pikachu wykorzystał to i użył Elektro Kuli, pokonując Garbodora, dzięki czemu Ash wygrał walkę i zdobył odznakę.

Ruchy

Garbodor używa Jadoszoku Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Dwuklask Rocking the Virbank Gym! Part 2
Zanieczyszczony Strzał Rocking the Virbank Gym! Part 2
Hiper Promień Rocking the Virbank Gym! Part 2
Jadoszok Rocking the Virbank Gym! Part 2

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki