Fandom

Pokémon Wiki

Frillish Jessie

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Frillish Jessie
ムサシのプルリル Musashi's Pururill
Jessie Frillish.png
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Trenerzy Jessie
Miejsce złapania Nieznane
Obecna lokalizacja Baza Zespołu R
Historia
Debiut Nowe Miejsca… Znajome Twarze!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Frillish Jessie (jap. ムサシのプルリル) to drugi Pokémon Jessie z regionu Unova.

Historia

Nie wiadomo, kiedy Jessie ją złapała. Pojawiła się w BW109, debiutując razem z Amoongussem Jamesa, gdy trio zaatakowało Asha i jego przyjaciół, po raz pierwszy od Operacji Burza i ich tymczasowego powrotu do Kanto.

Gdy ekipa pomagała trenerce Nonomi zdobyć doświadczenie, Zespół R zaskoczył ich i wysłał swoje nowe Pokémony, które używając Mgły z Pyłem Szoku zmniejszyły widoczność i sparaliżowały Emolgę Iris oraz Stunfiska Cilana, pozostawiając Pikachu Asha samego. Gdy Amoongussowi udało się go znokautować, Frillish Psychicznym Ciosem przeniosła Pikachu do maszyny Zespołu R. Nonomi i Tepigowi udało się uwolnić Pikachu, jednak Tepig został złapany. Zespół R, by zyskać na czasie, wystrzelił kombinacją Bąbelkowego Promienia i Ukrytej Siły, która ku ich zdziwieniu została zniszczona przez Unfezant Asha. Następnie Powietrznym Nożem i Powietrznym Asem Frillish i Amoonguss zostali pokonani.

W BW110 była stosowana na atak Asha i jego przyjaciół, aby złapać ich Pokémony, ale dzięki N'owi i umiejętności Asha szybko została pokonana.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki