Fandom

Pokémon Wiki

Frillish

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Frillish to Pokémon o typach wodnym i duch. Ewoluuje w Jellicenta.

Biologia

Fizjologia

Frillish to meduzopodobny Pokémon, gdzie samiec pozorne przypomina młodego księcia, podczas gdy samica księżniczkę. Mężczyźni są niebieskie, a kobiety są różowe. Każdy ma okrągłą głowę z koronopodobną kępką, gdzie mężczyźni mają otoczoną ją trójkątnym wzorem, a samice - okrągłym. Każdy też ma pięć macek - samiec ma je gładkie, natomiast u samicy są pofalowane. Każdy ma owalne oczy, ale mężczyzna posiada oczy niebieskie i czerwone twardówki, a samica odwrotnie. Rzęsy u samca są u góry, a u samiec na dole i są zakończone czarnymi kulkami. Zarówno samiec jak i samica Frillish mają obrożę na szyi - samce mające pofalowany kołnierz, a kobiety bardziej puszysty kołnierz.

Różnice płci

Female Frillish anime.png

Samica

Samica Frillish ma falowane macki, bardziej koronopodobny czubek na głowie i jest różowa, a samce są niebieskie. Samce mają również marszczące brwi, natomiast samice mają uśmiechniętą twarz. Mężczyźni mają czerwone oczy i niebieskie twardówki, podczas gdy samice mają niebieskie oczy z czerwonymi twardówkami.

Specjalne umiejętności

Frillish sprawia, że ​​jego ofiara drętwieje z wykorzystaniem jego trucizny i zabiera ją do głębokiej nory.

Zachowanie

Frillishe znane są delikatnego unoszenia się na falach, dopóki nie zostaną przygotowane do ataku na ofiary.

Środowisko naturalne

Frillishe są stworzenia żyjące w jaskiniach około 5 mil (8 km) pod powierzchnią morza. Dlatego Frillishe muszą być w stanie poradzić sobie z bardzo ciemnymi warunkami morskimi, a także z ciśnieniem w tych warunkach.

Odżywianie

Frillishe są mięsożerne. Nie pogardzą też karmą ani jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Samiec Frillish pod własnością Tripa pojawił się w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!.

Drugoplanowe role

Samica Frillish pojawiła się w odcinku Znawca wędkarstwa i rybny pojedynek!. Upodobała sobie Asha po tym jak wpadła do kanału. Później złapała ją Bianca podczas zawodów rybackich, a kiedy zobaczyła Zespół R próbujący porwać Pokémony, wypuściła je wszystkie z powrotem na wolność.

Samce i samice Frillish pojawili się w odcinku Climbing the Tower of Success!.

Samica Frillish pojawia się w Clash of the Connoisseurs!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW010 Frillish, Lewitujący Pokémon. Potrafi pochwycić przeciwnika przy pomocy swoich macek i unieruchomić go swoją trucizną. Frillishe mieszkają na dnie oceanów na głębokości 8 km.
BW037 Frillish, Lewitujący Pokémon. Otępia przeciwników trucizną oplatając ich swoimi cienkimi niczym welon mackami.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki