FANDOM

File-Francesca.png

Francesca i jeden z Chinglingów

Francesca jest Magiem Pokémon, pojawiła się w odcinku Śpiew dzwoneczków.

Francesca posiada trzy Chinglingi. Jeden z nich, ubrany w zieloną wstążkę, wydaje się trochę bardziej osobowy niż dwa pozostałe, jest bardzo energiczny. Uwielbia poznawać nowych ludzi i ich przytulać.

Francesca próbowała użyć go w walce, ale jest trochę słaby. Jej ćwiczenia są bardzo trudne, chociaż ma do czynienia z małym Pokémonem. Zespół R porwał jej trzy Chinglingi. James bardzo polubił Chinglinga z zieloną wstążką, ponieważ przypominał mu jego własnego Chimecho.

Później, Francesca zyskała więcej zaufania Chinglinga i była w stanie użyć do walki z Mime Jr.'em Jamesa i z nim wygrać.

Pokémony

Plik:Francesca's Chingling (x3).png Chingling (x3)

Trzy Chinglingi pracują z Francescą tworząc magiczne sztuczki, ale często powodują problemy. Ash i jego przyjaciele zdecydowali się na walkę z jednym z Chinglingów, by ten dojrzał. Francesca nigdy wcześniej nie walczyła. Kazała użyć Chinglingowi Straszenia, ale ten nie atakował. Następnie Turtwig Asha wykorzystał Ostry Liść i pokonał go. Kiedy Mime Jr. Jamesa użył Tańca Chaosu, Chingling otrząsnął się i zaatakował Mime Jr.'a dwoma różnymi atakami. Grupa uważała, że w bitwie Chingling dojrzał.

Chinglingi znają takie ruchy jak: Straszenie, Ukryta Moc i Zamęt.

Debiut Śpiew dzwoneczków
Plik:Francesca's Pidgey.png Pidgey
Niewiele wiadomo o Pidgeyu Francesci. Pojawił się jedynie podczas pokazu magicznych sztuczek.
Debiut Śpiew dzwoneczków

Więcej z Fandomu

Losowa wiki