Fandom

Pokémon Wiki

Forsythia

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
File-Forsythia.png

Forsythia

Forsythia pojawiła się w odcinku Mamy Pofinkowy plan!.

Mieszka we Floaroma, gdzie dba o sad z jagodami z pomocą jej Pokémonów - Roserade'a i Lotada. Uczy również lekcji gotowania Pofinek. Ash, Dawn i Brock zobaczyli ulotkę reklamową z zajęć i złożyli wizytę w jej domu.

Wytłumaczyła im, jak gotować Pofinki. Dawn i Brock robili je bez problemu, ale Ash nie potrafił tego zrozumieć, a jego Pofinki zawsze były spalone. Gdy Dawn karmiła Pofinkami Pokémony, te ich nie jadły. Nie mogła zrozumieć dlaczego i powiedziała, że używała receptury matki. Forsythia następnie wyjaśniła, że wszystkie Pokémony mają inny gust, tak jak ludzie.

Ash zapytał, dlaczego Roserade Forsythii był tak nieśmiały. Opowiedziała historię o tym jak go poznała i zaprzyjaźniła się z nim poprzez nadanie mu czerwonego szalika.

File-Forsythia young.png

Forsythia w młodości

Historia została przerwana, gdy Zespół R przyszedł i przechodził przez jej ogród w zbiorniku, przez co kradł wszystkie owoce. Kiedy zobaczył to Roserade Forsythii, zdenerwował się i pobiegł z powrotem do domu i owinął szalik wokół twarzy. Potem wrócił i zaatakował Zespół R z pomocą Magicznego Liścia. Później Zespół R dowiedział się od Lotada, że bez szalika Roserade nie ma zaufania do walki, więc Meowth i Mime Jr. usunęli go.

Już mieli uciec z Roserade i jagodami, ale Forsythia skoczyła przed zbiornik i powiedziała Roserade'owi, że nie musi wierzyć w sam szalik. Z tym, Roserade uciekł i użył Tańca Płatków do zaatakowania Zespołu R. Po ich pokonaniu, Słoneczny Dzień Roserade'a z połączeniem Wodnej Broni Lotada sprawił, że ogród Forsythii zaczął odrastać. Później Dawn była w stanie zrobić Pofinki, które podobały się Piplupowi, Buneary i Pachirisu i podziękował Forsythii za pomoc.

Forsythia pojawiła się na krótko z Pokémonami w odcinku Czerwony Łańcuch Wydarzeń!.

Pokémony

Plik:Forsythia's Roserade.png Roserade

Pewnego dnia podczas wizyty w lokalnym Centrum Pokémon, Forsythia napotkała Budew, który zostały ranny podczas walki z innymi Pokémonami. Chociaż Budew normalnie jest nieśmiały, Forsythia zaprzyjaźniła się z nim poprzez nadanie mu czerwonego szalika i Siostra Joy pozwoliła jej zabrać go. Z czasem, poprzez opiekę Forsythii, Budew przekształcił się w Roselię, a później w Roserade'a, jednak nigdy nie stracił nieśmiałej natury. Forsythia nie wiedziała, że Roserade był nieustraszonym strażnikiem ogrodu Forsythii. Zdobywał zaufanie przez noszenie czerwonego szalika.

Kiedy Zespół R próbował ukraść wszystkie owoce z ogrodu, ukradł także czerwony szalik, gdy Roserade próbował ich zatrzymać, powodując, że Pokémon stał się nieśmiały jeszcze raz. Jednak Forsythia przekonała Roserade'a, że nie trzeba wierzyć w sam szalik. Dzięki temu, zaufanie Roserade'a wróciło i Zespół R został pokonany. Później, Roserade pomógł przywrócić ogród z pomocą Lotada.

Roserade zna takie ruchy jak: Magiczny Liść, Taniec Płatków i Słoneczny Dzień.

Debiut Mamy Pofinkowy plan!
Plik:Forsythia's Lotad.png Lotad

Innym Pokémonem Forsythii był Lotad, który miał bardzo wesoły charakter. Pomimo faktu, że Roserade normalnie jest nieśmiały wokół innych Pokémonów, było jasne, że Lotad i Roserade byli bliscy i Lotad był jedynym, który wiedział, że Roserade chronił pola jagodowe. Kiedy Zespół R zaatakował pola jagodowe, Lotad uratował Forsythię z uwięzienia przez gigantyczne kosze, które zostały zesłane z robota, a później pomógł przekonać Roserade'a, że może pokonać Zespół R nawet bez szalika. Później, Lotad pomógł Roserade'owi przywrócić uszkodzony ogród.

Lotad zna tylko Wodną Broń.

Debiut Mamy Pofinkowy plan!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki