Fandom

Pokémon Wiki

Forrester Franklin

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Plik:Forrester Franklin.png

Forrester Franklin pojawił się w odcinku Wurmple przez cały dzień!. Forrest Franklin jest bliźniakiem Forrestera; Forrester wyróżnia się pomarańczowym t-shirtem i pieprzykiem na prawej stronie twarzy.

Forrest urodził się w pobliżu Rustboro. W odcinku, właśnie wrócił tam po podróży z jego Pokémonami.

Kiedy Forrester po raz pierwszy spotkał Asha, poprosił o bitwę, bo był pod wrażeniem siły Pikachu. Nauczył Asha walczyć w podwójnej bitwie i przeprowadzili pierwszą podwójną walkę w anime. Ariados i Yanma Forrestera używali wiele ataków i kombinacji w celu zapewnienia zagrożenia, ale zostali pokonani przez Pikachu Asha i Treecko. Ta porażka sprawiła, że Forrester zdał sobie sprawę, że ma jeszcze dużo do zrobienia w umiejętnościach walki.

Forrester dołączył do grupy na obiad, gdzie spotkał się z Forrestem. Kiedy Forrest ogłosił swoją decyzję o podróży, Forrester obiecał, że będzie czuwał nad lasem dla niego.

Pokémony

200px Ariados

Kiedy Ash, Brock i Max szukali w lasach May, Forrester spotkał ich i zdecydował się na podwójną walkę przeciwko Ashowi. Rywalizował w parze z Yanmą przeciwko Pikachu i Treecko. Po długiej walce, Ash wyszedł zwycięsko, a Ariados przegrał po uderzeniu Gromem Treecko.

Ariados zna Strzał Siecią i Cień Nocy.

Debiut Wurmple przez cały dzień!
200px Yanma

Kiedy Ash, Brock i Max szukali w lasach May, Forrester spotkał ich i zdecydował się na podwójną walkę przeciwko Ashowi. Rywalizował w parze z Ariadosem przeciwko Pikachu i Treecko. Po długiej walce, Ash wyszedł zwycięsko.

Yanma zna takie ruchy jak Bomba Dźwięku i Prędkość.

Debiut Wurmple przez cały dzień!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki