FANDOM

Plik:Forrest Franklin.png
Forrest Franklin jest rangerem, który pojawił się w odcinku Wurmple przez cały dzień!. Jest on bratem bliźniakiem Forrestera Franklina. Forrest wyróżnia się niebieskim t-shirtem i nie ma pieprzyk po lewej stronie twarzy.

Forrest mieszka na obrzeżach Rustboro, gdzie się urodził. Jako ranger, wie wiele o tym obszarze. Marzy o podróżowaniu, ale boi się to zrobić.

W odcinku, Forrest po raz pierwszy pojawił się pomagając May, która została zaatakowana przez Zespół R. Początkowo przedstawił się jako Franklin, a także pomógł May znaleźć i złapać Wurmple'a. Forrest podziwiał niepodległość May. Zakładając, że podróżowanie pomoże May stać się silniejszą, Forrest zdecydował się podróżować. Pierw zasugerował podróż z May i jej przyjaciółmi, ale tak się nie stało i prawdopodobnie udał się sam.

May chciała przedstawić Forresta Ashowi, Brockowi i Maxowi, a tam spotkał swego brata, a wszelkie nieporozumienia wyjaśniono.

Pokémony

200px Heracross

Kiedy May zaginęła w lesie i walczyła z Zespołem R przy użyciu Torchica, Forrest pomógł jej przy użyciu Ataku Furii Heracrossa. Heracross został następnie wykorzystał Atak Rogiem, by przedziurawić balon i pokonał Zespół R za pomocą Mega Rogu.

Heracross zna takie ruchy jak: Atak Furii, Atak Rogiem i Mega Róg.

Debiut Wurmple przez cały dzień!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki