Fandom

Pokémon Wiki

Flora

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Flora.png
Flora (jap. フローラ) to trenerka, która pojawiła się w odcinku Pora na Kluboeksplozję!. Brała udział w turnieju Kluboeksplozja odbywającym się w miejscowości Ambiga. W pierwszej rundzie walczyła z Cilanem, z którym przegrała.

Pojawiła się w BW103, rywalizując w Konferencji Vertress. W BW104 pojawiła się na ekranie, pokazując rywalizację w drugiej rundzie konferencji, czyli musiała przejść pierwszą rundę. W BW105 pojawiła się ponownie na ekranie, gdzie okazało się, że przeszła przez drugą i trzecią rundę.

W BW106 walczyła przeciwko Virgilowi i przegrała, przez co została wyeliminowana z konferencji i znalazła się w top 16. W BW108 pojawiła się po raz kolejny na ceremonii zamknięcia konferencji.

Pokémony

Gothorita → Gothitelle
200pxFlora Gothitelle.png

Gothorita to jedyny znany Pokémon Flory. Był używany do walki z Pansagem Cilana w pierwszej rundzie turnieju. Gothorita został pokonany, kiedy kurz spowodowany przez zderzenie jego Psycho Szoku i Słonecznego Promienia Pansage'a zablokował mu widok, a Pansage pokonał go Tunelem.

Pojawił się ponownie w BW106, gdzie okazało się, że przekształcił się w Gothitelle. Walczył przeciwko Umbreonowi Virgila w czwartej rundzie Konferencji Vertress, ale został pokonany.

Foongus
Flora Foongus.png

Foongus pojawił się na chwilę w ramionach Flory, kiedy Ash i jego przyjaciele byli w Centrum Pokémon.

Flora posiada jeszcze co najmniej jednego innego Pokémona.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki