Fandom

Pokémon Wiki

Flint (Kanto)

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Flint

ムノーMunō

Flint.pngFlint
Płeć Męska
Kolor oczu Nieznany
Kolor włosów Brązowy
Miasto Marmoria
Region Kanto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Marmoria
Odznaka Odznaka Kamienia
Debiut Spotkanie w Marmorii

Flint jest specjalistą w Pokémonach Skalnych. Jest ojcem Brocka, Forresta i ośmiorga innych dzieci. Ożenił się z Lolą.

Historia

Flint pojawił się w odcinku Spotkanie w Marmorii. Ash i Misty spotkali Flinta, który sprzedawał kamienie na pamiątkę. Ash chwalił swój cel, aby stać się Mistrzem Pokémon, ale Flint powiedział Ashowi, że myśląc, że może pokonać Brocka, Lidera Sali w Marmorii, jest głupcem.

File-Flint disguise.jpg

Flint w przebraniu

Po meczu, który przegrał Ash, Flint zaprowadził go do domu i rozmawiał z Ashem o Brocku. Flint zabrał go do domu i ujawnił mu, że Brock ma dziewięcioro młodszego rodzeństwa i musi stale się nimi zająć, ponieważ jego ojciec opuścił dom. Nigdy nie wrócił, podobnie jak jego matka.

Flint postanowił pomóc Ashowi w walce w Sali i podłączył Pikachu do zapory wodno-elektrycznej, do zwiększenia siły. Po bitwie, Flint pojawił się i okazał się być ojcem Brocka. Nie udało mu się z powodzeniem stać Trenerem Pokémon i nie mógł stawić czoła Brockowi i jego rodzeństwu. Gdy Brock chciał podróżować z Ashem, opuścił stanowisko Lidera Sali i obowiązek spadł na Flinta.

Flint spotkał Brocka ponownie w odcinku A Family That Battles Together Stays Together!, gdy wrócił do Marmorii po podróży przez Kanto, Johto i Pomarańczowy Archipelag. Brock skarcił Flinta, że nie dba o Salę. Flint wyjaśnił, że to wstyd, że gdy właśnie dostał Salę, matka Brocka powróciła. Flint zabrał Brocka do Sali, które została odnowiona. Flint zamknął ją, bo nie mógł już tego wytrzymać.

Lola i Flint stoczyli rewanż o tytuł Lidera Sali, ale przegrał. Na szczęście, Brock był w stanie pokonać matkę. Potem, Flint i Lola zgodzili się na zmianę Sali, by specjalizowała się zarówno w typie Wodnym, jak i typie Skalnym.

Okazało się, że Flint dał Brockowi swojego pierwszego Pokémona, Onixa, na prezent urodzinowy.

Pokémony

Flint's Golem.png Golem

Golem Flinta pierwszy raz pojawił się w odcinku A Family That Battles Together Stays Together!, gdzie walczył przeciwko Marillowi Loli, ponieważ Flint chciał wygrać, by z powrotem Sala należała do niego. Przeszkadała mu w walce wada typu, a także taki problem, że na polu bitwy była woda i tylko kilka skał wystawało z niej, co dawało Marillowi korzyść. Flint zaczął Trzęsieniem Ziemi, które przyniosło trudność Marillowi do nawigacji, ale użył Surfera, przez co Golem prawie utopił się. Blastoise musiał ratować go przed utonięciem, Brock musiał także pomóc przy użyciu suszarki, by podgrzewać Golema.

Golem ponownie pojawił się w odcinku Grating Spaces!, gdzie z zadowoleniem przyjął w domu Geodude'a, Steelixa i Crobata Brocka.

Golem zna tylko Trzęsienie Ziemi.

Debiut A Family That Battles Together Stays Together!
Rhydon
Rhydon Flinta został tylko wspomniany w odcinku A Family That Battles Together Stays Together!, gdzie przynoni ciężkie skały z gór, aby zatrzymać Salę Marmoria przed zmianą w akwarium, ale Lola pomalowała je różowo i użyła Gyaradosa, by rozbił je na kawałki.

.

Rozdane

Brock's Onix.png Onix
Główny artykuł: Steelix Brocka

Onix Brocka został dany mu przez ojca (Flinta) na jego 10 urodziny, gdzie dotarł do jego okna z czerwoną kokardką wokół szyi. Flint i Brock oglądali wschód słońca, siedząc na głowie Onixa, w retrospekcji w odcinku Twój pierwszy Pokémon.

Debiut Spotkanie w Marmorii

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki