Fandom

Pokémon Wiki

Flint (Elitarna Czwórka)

3113stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Flint

オーバŌba

File-Flint Anime.pngFlint
Wiek Co najmniej 20
Płeć Męska
Kolor oczu Szary
Kolor włosów Czerwony
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Stanowisko Elitarny Trener
Specjalizacja Typ Ogień
Debiut Flint wkracza do akcji!

Flint jest mistrzem typu Ogień i członkiem Elitarnej Czwórki Sinnoh.

Historia

File-Young Flint.png

Młody Flint ze swoim Chimcharem

Mówiono o nim w odcinkach Spotkanie z mistrzem, gdzie mówił między innymi o nim Lucian i Oficer Jenny wspomniała o nim w odcinku Spotkanie po latach!.

Flint pojawił się osobiście po raz pierwszy w odcinku Flint wkracza do akcji!. Okazało się, że spotkał się z Volknerem, gdy byli młodsi i stali się rywalami, a ostatecznie dobrymi przyjaciółmi. Gdy skończył 20 lat, wyjechał i stał się członkiem Elitarnej Czwórki.

Flint ciągle wracał do Sunyshore przekonywać Volknera, by wrócił do walk w sali. Volkner odmówił wyzwanie Asha do walki, więc Flint walczył z Ashem na miejscu Volknera i pokonał Pikachu, Infernape'a i Buizela swoim Infernape'em.

Pojawił się ponownie w odcinku Latająca wieża Sunyshore

Ponownie pojawił się w odcinku Ósmy cud Sinnoh!, gdzie obserwował walkę pomiędzy Volknerem, a Ashem. Pojawił się także w odcinku Na rozstaju czterech dróg!, gdzie walczył z Jasmine i wygrał. W tym odcinku dowiadujemy się, że Flint wyzwał Cynthię o tytuł Mistrza Ligi Sinnoh.

Flint pojawił się w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia!, gdzie Ash i jego przyjaciele obserwowali go jak walczył z Cynthią w telewizji, ale jego Infernape nie dał sobie rady z jej Garchompem i przegrał mecz.

Pokémony

Flint's Infernape.png Infernape
Osobny artykuł: Infernape Flinta

Infernape Flinta pierwszy raz pojawił się w odcinku Flint wkracza do akcji!, gdzie został użyty w walce przeciwko Ashowi.

Debiut Flint wkracza do akcji!

Flint posiada również co najmniej pięć innych Pokémonów, których użył podczas walki z Cynthią.

Elitarna Czwórka z Sinnoh

VSAaron.pngElitarna Czwórka
Aaron

VSBertha.pngElitarna Czwórka
Bertha

VSFlint.pngElitarna Czwórka
Flint
VSLucian.pngElitarna Czwórka
Lucian
VSCynthia.png Mistrz
Cynthia

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki